При розлученні не дісталось нічого”, – Давиденко про нову роботу муніципальної інспекції

17 листопада 2016, 22:57

davydenko1

Управління інспектування чекає на рішення депутатів міської ради щодо виділення коштів на проведення робіт із демонтажу незаконних кіосків. Про це розповів очільник нещодавно відокремленої структури Олександр Давиденко, пише Інфоміст.

Нагадаємо, управління інспектування, яке в народі прийнято називати "муніципальна інспекція" відтепер підпорядковується безпосередньо міському голові, а не директору департаменту архітектури та містобудування, як раніше. Таке рішення у вересні цього року ухвалила міська рада.

Обов’язки, каже Давиденко, абсолютно не змінились. Головне завдання – контроль за дотриманням правил благоустрою в Черкасах.

– Ми нарешті почнемо працювати і нам ніхто не буде заважати. Нарешті я можу нести відповідальність за роботу управління інспектування, бо раніше були 4 керівника, які подекуди давали кардинально різні доручення, а потім запитували: чому не зробили, як я сказав. Не існувало чіткого підпорядкування, що було найбільшою нашою проблемою, – коментує Давиденко.

Такі зміни дозволять проводити більше рейдів, окрім цього було збільшено штат органу – він налічуватиме 18 працівників.

– Дуже добре, що ми це зробили зараз, бо я маю можливість закласти фундамент на наступний рік, подати свої пропозиції по бюджету. Також я можу безпосередньо контролювати продуктивність роботи інспекторів. Але найбільший плюс в тому, що в мене тепер один керівник – міський голова. Є куратор, інші заступники, депутати міської ради, які можуть мене попросити, але давати прямі вказівки має лише міський голова. І це нарешті дозволяє показати результат, – додає начальник управління.

На запитання журналіста, чи можна вважати такі зміни підвищенням на посаді, Давиденко зазначив, що навпаки:

– Звісно ні. Підвищенням це не можна вважати, бо раніше я був начальником управління інспектування і заступником директора департаменту. Це була четверта категорія державної служби. Зараз я просто начальник управління – це 5 категорія, відповідно менше повноважень, нижча зарплата.

Однак поки що працівникам не вистачає меблів та оргтехніки. На сесії міської ради, яка відбудеться завтра, 17 листопада, депутати мають розподілити неосвоєні 200 тис грн, які виділяли департаменту архітектури на демонтаж незаконних тимчасових споруд та бордів. Також нам мають виділити 30 тис грн. На організаційні витрати, закупку найнеобхіднішої техніки та меблів.

– Наразі ми не забезпечені меблями, є працівники, яким немає де сісти. Обладнання катастрофічно не вистачає. Департамент архітектури "при розлученні" не дав практично нічого путнього. У мене, як в начальника, немає навіть комп’ютера, так само і в бухгалтера, ходимо на роботу із своїми ноутбуками. Працівники ходять із своїми фотоапаратами, самостійно купляємо папір та інші канцтовари. А вже після забезпечення нормальних умов праці – покажемо результат. Адже щоб зафіксувати порушення нам треба як мінімум фотоапарат.

У разі перерозподілу коштів за 1,5 місяці інспекція встигне організувати демонтаж  близько 30 кіосків та 50 бордів. Загалом незаконних ТС в місті близько 200.

Нагадаємо, що міськрада департаменту архітектури та містобудування спрямовувала на демонтаж незаконних ТС та бордів 400 тис  грн., однак половину з них – вже витратили на узаконення стихійної торгівлі по вулиці Гоголя.

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору