До виконавчого комітету Канівської міської ради звернулася жителька міста Канів із зверненням щодо телефонного шахрайства.
15 січня 2018 року на місцевому web-порталі вона знайшла оголошення про роботу. Зателефонувавши за вказаним телефоном (900-32) і отримавши повну консультацію, жінка зрозуміла, що робота їй не підходить. Але наприкінці місяця отримала рахунок за послуги телефонного зв’язку і була просто вражена. Трохи більше 8-ми хвилин розмови із консультантом обійшлися канівчанці у 931 гривню й 42 копійки.
За роз’ясненнями жінка звернулася до «Укртелекома». Утім, там повідомили, що телефон, вказаний в оголошенні, належить іншому провайдеру, що надає послуги зв’язку за зовсім іншими тарифами. Також зв’язківці зауважили, що це не поодинокий випадок і подібні скарги вже надходили. Зазвичай про вартість розмови абонента повідомляють, але вимовляється це все скоромовкою, і ніхто не надає цьому значення. Опісля –«сюрприз». Тому будьте уважні, збираючись телефонувати за невідомими номерами.
За повідомленням Канівської міськради.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram