Поради черкащанам, які оформляють пенсію

04 лютого 2020, 22:01

Фото з мережі

Перш ніж звернутися до архівного відділу із запитом на надання архівних даних, черкащанам рекомендують отримати консультацію у кваліфікованого фахівця з нарахування пенсії в Управлінні Пенсійного фонду України за місцем проживання та уточнити, які саме архівні довідки необхідні для оформлення пенсійних нарахувань.

Прийом проводиться без попереднього запису.

Через перевищення попиту на запити соціально-правого характеру черкащан попереджають за довідками для оформлення пенсії звертатися завчасно.

До заяви заявником додаються наступні документи:
- паспорт заявника;
- копія трудової книжки (у разі втрати трудової книжки необхідно письмово в хронологічному порядку відновити періоди роботи на підприємствах із зазначенням назви підприємства, найменування підрозділу, посади, яку обіймав заявник та інформацію, щодо зміни прізвища);
- при оформленні пенсії з втрати годувальника  до заяви надається копія свідоцтва про смерть особи, на яку були оформлені оригінали  запитуваних документів;
- довіренність, оформлена в установленому законодавством порядку  (для  уповноваженої особи).

Розгляд звернень громадян регулюється Законами України «Про звернення громадян», «Про Національний архівний фонд і архівні установи», «Про інформацію», «Про захист персональних даних». 

За інформацією пресслужби Черкаської міської ради

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору