Перш ніж звернутися до архівного відділу із запитом на надання архівних даних, черкащанам рекомендують отримати консультацію у кваліфікованого фахівця з нарахування пенсії в Управлінні Пенсійного фонду України за місцем проживання та уточнити, які саме архівні довідки необхідні для оформлення пенсійних нарахувань.
Прийом проводиться без попереднього запису.
Через перевищення попиту на запити соціально-правого характеру черкащан попереджають за довідками для оформлення пенсії звертатися завчасно.
До заяви заявником додаються наступні документи:
- паспорт заявника;
- копія трудової книжки (у разі втрати трудової книжки необхідно письмово в хронологічному порядку відновити періоди роботи на підприємствах із зазначенням назви підприємства, найменування підрозділу, посади, яку обіймав заявник та інформацію, щодо зміни прізвища);
- при оформленні пенсії з втрати годувальника до заяви надається копія свідоцтва про смерть особи, на яку були оформлені оригінали запитуваних документів;
- довіренність, оформлена в установленому законодавством порядку (для уповноваженої особи).
Розгляд звернень громадян регулюється Законами України «Про звернення громадян», «Про Національний архівний фонд і архівні установи», «Про інформацію», «Про захист персональних даних».
За інформацією пресслужби Черкаської міської ради
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram