Педагоги Черкащини по-новому вчитимуть учнів сприймати та розуміти шкільні предмети

07 лютого 2020, 08:35

Днями відбувся семінар для вчителів закладів загальної середньої освіти області на тему «STEM-освіта як перспективна форма інноваційної освіти в Україні».

Учасники заходу обговорили переваги STEM-підходу до освітнього процесу в межах реформи «Нова українська школа», що передбачає набуття знань за допомогою простої та доступної візуалізації наукових явищ, що дає змогу легко охопити і здобути знання на основі практики та глибокого розуміння процесів.

Також присутні на семінарі вчителі проаналізували відмінності STEM-освіти від звичайної школи. Так, в умовах STEM-освіти вже, починаючи з ранніх етапів навчання, використовуються спеціалізовані інструменти. Наприклад програми, лабораторне обладнання для проведення дослідів та експериментів, мультимедійні інтерактивні комплекси тощо.

Окремо педагоги розглянули таку методику STEM-орієнтованого підходу, як компетентнісне навчання та інтеграція предметів. Остання, за допомогою вивчення не предметів, а спільних тем з різних дисциплін, дозволяє здобувачу освіти комплексно та системно проникнутися навчальним матеріалом, встановивши для себе причинно-наслідкові та інтердисциплінарні зв’язки. Водночас, за такого підходу, виникає потреба у переході від кількості теорії до якості практики та емпіричного пізнання. У цьому процесі учителю виділяється роль фасилітатора, коуча, менеджера, консультанта.

За інформацією пресслужби Черкаської ОДА

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору