
Практично кожна експлуатуюча компанія впевнена, що більшість підшипників виходять з ладу через виробничий брак. Насправді брак – дуже рідкісне явище для перевірених торгових марок та виробників. Спеціально для вас фахівці та менеджери Торгового дому «Галпідшипник» зібрали найпоширеніші причини поломок та методи їх попередження.
Підшипники – чому вони входять з ладу?
Найпоширенішими причинами передчасного виходу підшипників із ладу є:
- наднормативні навантаження під час роботи;
- неефективні ущільнюючи елементи;
- неправильний монтаж та встановлення;
- занадто сильний натяг та занадто малий робочий зазор;
- перегрівання підшипника під час роботи;
- сильне механічне зношування;
- поява тріщин та розплавлення деталей підшипника під час нагріву;
- недостатнє або неправильне підведення змащувальної речовини до підшипника;
- неправильний вибір мастила;
- неправильний вибір конструкції підшипникового вузла для конкретного технічного пристрою;
- неправильне розподілення сил на підшипнику;
- недостатня жорсткість валу та підшипника;
- неправильний вибір матеріалу валу та підшипника;
- неправильна геометрія опорних поверхонь;
- низька якість мастильної речовини;
- окиснення мастила в процесі експлуатації підшипника;
- низька якість фільтрації мастила від механічних домішок та твердих продуктів окиснення.
Як запобігти передчасному виходу підшипника з ладу?
Максимально тривалий термін служби підшипників насамперед досягається завдяки точному дотриманню правил їх встановлення та технічного обслуговування. Крім того, термін служби залежить від правильного вибору типу та розміру підшипника, використання правильних інструментів та технологій під час його встановлення. Підшипник повинен бути захищений під час монтажу та в процесі експлуатації від попадання в нього бруду, пилу та вологи, правильно встановлений та вчасно змащений.
Під час встановлення необхідно дотримуватися наступних правил:
- зберігати підшипник лише у заводській упаковці;
- діставати з упаковки безпосередньо перед монтажем;
- встановлювати підшипник у приміщеннях, захищених від бруду та пилу;
- не здійснювати монтаж підшипників поблизу металорізальних верстатів, інших виробляючих забруднення машин та устаткування;
- не завдавати прямих ударів по корпусу підшипника;
- запресовувати підшипник лише за допомогою спеціальної втулки;
- правильно вибирати мастильні матеріали та своєчасно змащувати підшипник;
- використовувати лише спеціальні нагрівальні пристрої та гідравлічні інструменти.
Реклама
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram