Директор комунального підприємтсва "ЧЕЛУАШ" Олексій Мельник на своїй сторінці у мережі "Фейсбук" пояснив черкасцям, чому ями на дорогах міста латають навіть взимку.
За його словами, практика ямкового ремонту дорожнього покриття взимку давно популярна не лише в Україні, а й за кордоном. Головна мета таких робіт — оперативне усунення аварійних вибоїн на дорогах.
- Ями, що залишаються взимку без ремонту, збільшуються у рази швидше. Причина у солі чи протиожиледних сумішях, які використовують під час ожеледиці, - розповідає Олексій Мельник. - Оскільки асфальтні заводи починають працювати приблизно наприкінці березня, для аварійного ремонту працівники КП “ЧЕЛУАШ” використовують рециклер. Це обладнання виконує вторинну переробку асфальту, використовуючи для цього такі матеріали, як шматки або крихта від продуктів фрезерування. Тобто спеціально закуповувати матеріал для ремонту не потрібно.
Він зауважує, що рециклер може працювати та плавити асфальт навіть при температурі -10 градусів, тому є максимально ефективним взимку.
- Як показує практика, така технологія дешевша, ніж використання холодного асфальту, та більш якісна. Саму яму, перед початком робіт, продувають, обробляють бітумом, а після асфальтування утрамбовують віброплитою. Звичайно, аварійно-ямковий ремонт — це тимчасова “пломба” на дорогах. Але чекати всю зиму, поки запрацюють асфальтні заводи, ми не можемо, адже до весни все місто буде в ямах, - говорить директор КП "ЧЕЛУАШ" та додає, що працівники підприємства оперативно приступили до обстеження міста відразу після того, як зійшов сніг, та продовжують усувати аварійні ями на дорогах.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram