Продажі новенького Apple iPhone 13, який компанія випустила у вересні, за підсумками 2021 року можуть виявитися меншими, ніж очікувалося на старті. Спочатку виробник прогнозував, що до кінця року буде продано 90 мільйонів смартфонів, але потім знизив цю цифру до 80 мільйонів.
Причина невиправданих сподівань
Apple, як і більшість виробників електроніки, постраждала від дефіциту мікрочипів, який накрив увесь світ невдовзі після початку пандемії COVID-19. Через це смартфони нової лінійки на багатьох ринках було важко купити. Покупцям власне iPhone 13 доводилося чекати 10 днів на виконання свого замовлення, версію mini потрібно було очікувати до 8 днів, а флагманські Pro і Pro Max — взагалі 26 днів.
Нестача мікросхем не могла не позначитися на обсягах продаж. Відіграв свою роль і той факт, що чимало потенційних покупців вирішили пропустити новинку, поки не вийде iPhone 14, який запропонує більш суттєві оновлення. Адже насправді відмінностей між iPhone 13 та iPhone 12 не так вже й багато. Нова модель отримала вищу яскравість екрану, потужніший процесор, на 2,5 години довшу автономність, також була дещо вдосконалена камера.
Загальний успіх
І все одно 2021 рік виявився успішним для Apple. Серед п’яти смартфонів, які найкраще продавалися у цьому році, опинилося одразу чотири моделі американського бренду. У Китаї в жовтні Apple спромоглася випередити місцевих виробників — вперше з 2021 року. Виторг у четвертому кварталі 2021 року зріс на 47%.
Новини компанії
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram