Новий стиль для “Федерації тенісу України” розробила Черкаська digital-агенція RUBARB

16 лютого 2022, 17:50

Федерація тенісу України вирішила оновити свій фірмовий стиль, набути сучасного вигляду. Для цього провели ребрендинг.

"Український теніс динамічно розвивається і потребує оновлення. Новий стиль повністю збігається з принципами та прагненнями нашої організації. Так, ми транслюємо нашу відвагу та готовність до нових перемог" — коментує президія Федерації.

На сторінці в Facebook, представники Федерації подякували своїм партнерам з RUBARB за вигідну кооперацію.

"Ми дякуємо нашим партнерам за якісну командну роботу та зі свого боку можемо сміливо радити спеціалістів Rubarb. Вони справді мають передові й цікаві погляди на дизайн."

Оновлений логотип — це пряма асоціація зі звичним жовтим кольором м'яча, який вигідно звертає на себе увагу, позитивно впливає на психоемоційний стан.

“Гравці ФТУ беруть участь в турнірах не лише в Україні, але й за кордоном. Тому ми підготували кілька варіацій логотипу саме англомовного. Разом з представниками Федерації, обрали креативний варіант з історично жовтим. Якщо уважно придивитись, то завдяки жовтому прямокутнику та напису “UTF” — прослідковується асоціативний зв'язок з тенісним кортом, розміткою на ньому. Круговий напис, має прямий зв'язок з м'ячем, який являється символом самої гри. Ми так прониклись цим проектом, що навіть підготували брендбук, де є і логотип, і паттерн, і фірмові шрифти, кольори... Проект справді "затягує" і хочеться зробити більше." — коментує дизайнерка Rubarb Настя Шумейко.

Логотип і паттерн широко використовують в поліграфічних елементах (нагороди, подяки, бланки, візитки), у вигляді сувенірів (футболки, прапори, кепки, тара для води, сумки), на сайті — там, де є можливість транслювати бренд, підвищуючи впізнаваність та лояльність до нього.

Як з'явився сам задум провести ребрендинг?

Не дивлячись на те, що  проєкти агенції RUBARB із нахилом на промисловий маркетинг — команда раз на рік обирає особливий проєкт, для душі.

 "Виникає бажання відволіктись від буденних завдань та проявити фантазію в чомусь кардинально іншому. Це своєрідна розрядка, можливість проявитись в тому, що близько серцю. Цього року вирішили застосувати наші знання та креативи в спорті. Теніс — історично красивий та естетичний вид спорту, тому тут є хороша можливість проявити творчі здібності дизайнерів. Наша команда навіть відвідала корт і спробувала пограти. Торкнувшись до самої гри, побувавши в цій атмосфері — ми отримали ще більшу дозу натхнення. Там ми зрозуміли, що задум максимально актуальний і потребує втілення. Для нас особливо важливо було закінчити роботу до Нового року, щоб в 2022-й рік ФТУ вступила вже в оновленому вигляді" — Родіон Гончаров, керівник Digital RUBARB.

Ціль ребрендингу — вигідно презентувати ФТУ на міжнародному рівні, зробити її більш інноваційною. Це своєрідна підтримка учасникам Федерації, щоб вони почувались впевненіше на міжнародних змаганнях. Креативний шрифт, модерновий логотип та англомовний напис, який відтепер зрозумілий не тільки українцям — надали естетичнішого виду. А естетика і теніс — нероздільні. Так, фахівці ФТУ та Rubarb хочуть пропагувати теніс, щоб привабити до гри молоде покоління та виховати нових чемпіонів  для України. З оновленим брендом, учасників тенісного життя чекає багато брендованих сувенірів та подарунків.



*на правах реклами

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору