Не підійшов товар: коли можливе повернення чи обмін?

26 червня 2025, 18:04

Споживач має право протягом 14 днів з дня покупки, не враховуючи день придбання, обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням.

Відповідні дії регламентовані статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів».

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари, або одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. При поверненні грошей розрахунки зі споживачем проводять враховуючи вартість товару на момент його покупки. Гроші повертають протягом семи днів.

Вимоги споживача розглядають лише після уточнення прізвища замовника і номера замовлення, повної комплектації товару, заводської упаковки, на якій є штрих код, гарантійного талона. Заміна товару або повернення грошей можлива тільки при дотриманні всіх умов і процедур.

Буде відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо :

  • товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
  • з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів;
  • при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
  • відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару або гарантійний талон, повна комплектація товару.
  • товар належить до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів», затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).

За інформацією ГУ Держпродспоживслужби в Черкаській області

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись

Коментарі

Реклама
Реклама
Вгору