На Міжнародній конференції в Черкасах ділилися досвідом роботи із зовнішньою рекламою

27 жовтня 2016, 19:40

14877749_1225142027559419_1690067758_n

Провідні експерти країни у галузі реклами та іноземні фахівці зібралися сьогодні у Черкасах на другу міжнародну конференцію із зовнішньої реклами «Оutdoor3». Говорили фахівці про рекламний ринок, про плюси та мінуси зовнішньої реклами. Свої напрацювання збираються запропонувати Кабміну та Верховній Раді для врахування під час підготовки змін до нинішнього законодавства.

- Черкаси виявили бажання на рівні держави взяти на себе функцію внесення позитивних змін в розбудову рекламної галузі, - говорить начальник відділу реклами та дизайну міського середовища ЧМР Андрій Поліщук.

За його словами, конференція об’єднала експертів у царині реклами, владців та представників бізнесу. Зокрема, до Черкас приїхав міський голова Миколаєва Олександр Сінкевич. Він зазначив, що у Миколаєві кількість зовнішньої реклами намагаються поступово зменшити.

14859608_1225142217559400_1371358067_o

- Реклами настільки багато, що люди не знають, про що вона. Тому, на мою думку, реклама у громадському транспорті набагато ефективніша, ніж на біг-бордах. Більше того, під час своєї першої виборчої кампанії у мене по місту було лише 18 біг-бордів, а в конкурентів – 120, - розповів мер Миколаєва. – Рекламні конструкції настільки заполонили наше місто, що людям немає більше на що дивитися.

Олександр Сінкевич пригадав, як неодноразово зустрічався із рекламними операторами і пропонував їм привести свої конструкції до ладу та зменшити їхню кількість. Але це, продовжує він, не принесло жодних результатів.

- Про наміри влади – навести порядок та встановити правила – рекламщики зрозуміли, коли ми почали зносити конструкції. На нас подавали в суд, а ми їх вигравали. Я не маю наміру знищити рекламний бізнес, бо без нього не зможуть розвиватися інші напрямки бізнесу, але для нього потрібна розробка правил, - наголошує міський голова Миколаєва.

Тож на одному із проспектів Миколаєва планується втілення в життя пілотного проекту по облагородженню реклами, шляхом зменшення конструкцій.

Досвідом розміщення реклами поділилися також і представники Львова, зокрема, розповіли про її розміщення в історичній частині міста.

- Проблеми хаотичного розміщення реклами характерні для багатьох міст, і Черкаси – не виняток, - зазначив заступник міського голови Черкас Станіслав Овчаренко. – Але в багатьох питаннях – знесення чи окультурення реклами – місцеве самоврядування, часто, обмежене. Для цього потрібні законодавчі зміни. Тому ми повинні вийти зі своїми пропозиціями на Верховну Раду.

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору