На черкаській ТЕЦ запровадили цілодобову послугу “Голосова пошта”

08 серпня 2021, 17:25

ВП "Черкаська ТЕЦ" ПРАТ "Черкаська ТЕЦ" повідомляє, що для всіх споживачів віднині доступна цілодобова послуга «Голосова пошта» для передачі показників квартирних лічильників гарячого водопостачання.

Для того, щоб скористатися вказаною послугою:

  1. Наберіть номер телефону: (0472) 31-96-90;
  2. Оберіть у телефонному меню пункт 1;
  3. Уважно прослухайте повідомлення автовідповідача;
  4. Після звукового сигналу вкажіть необхідну інформацію (номер особового рахунку, адресу, кінцеві показники лічильників гарячої води).

Залишене клієнтом на автовідповідач голосове повідомлення з показниками лічильника гарячого водопостачання приймається фахівцем Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ та переноситься в основну базу даних.

На сьогодні цією послугою можуть скористатись усі без винятку споживачі Черкаської ТЕЦ, яких уже налічується близько 150 тисяч.

Щоб не допускати розбіжностей у розрахунках та, як наслідок, заборгованості за послуги, передавати показники лічильників гарячої води необхідно щомісяця, з 20-го числа й до кінця поточного місяця 30 (31) число, будь-яким зручним для черкащан способом:

  • Телефоном: (0472) 31-96-90 (багатоканальний), (067) 57-47-496, (067) 57-74-839, (050) 46-42-160, (095) 27-64-160, (093) 17-03-473;
  • Повідомленням на Viber (050) 49-08-102;
  • Через онлайн-сервіс «Особистий кабінет» на нашому сайті;
  • Надіслати на електронну пошту: poktec@ukr.net;
  • Через поштову скриньку за адресою: м. Черкаси, проспект Хіміків, 76.

За інформацією пресслужби ВП "Черкаська ТЕЦ" ПРАТ "Черкаське хімволокно"

Раніше ми повідомляли, що черкаська дитяча поліклініка переїжджає

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору