В ТОВ "Черкасиенергозбут" неодноразово інформували споживачів про скасування заборони на відключення за несплату спожитої електроенергії. Втім не зважаючи на це, залишається велика кількість боржників, які не вжили жодних заходів для врегулювання питання своєї заборгованості. Саме тому
з 13 вересня 2021 року розпочинається кампанія з відключення споживачів-боржників від електропостачання.
Нагадаємо, що відключення потягне за собою додаткові витрати на оплату послуг з відключення/підключення, які можуть сягати кількох тисяч гривень.
До того ж, процедура підключення після від’єднання від мережі за несплату є досить тривалою, оскільки споживач спочатку має в повному обсязі оплатити наявну заборгованість, потім звернутися до свого ЦОС за рахунками на оплату послуг з відключення і відновлення електропостачання та оплатити ці рахунки. Відновлення електропостачання здійснюється протягом 3 робочих днів у містах та 5 робочих днів у сільській місцевості.
- Отже, якщо Ви не бажаєте позбавити себе благ цивілізації та понести додаткові витрати, якомога швидше погасіть заборгованість за спожиту електроенергію. Оскільки платіж в залежності від установи, де його було здійснено, може проходити до 7 робочих днів, то після здійснення оплати варто повідомити про це свій центр обслуговування споживачів та надати підтверджувальні документи, - інформують в "Енергозбуті". - Якщо ж причиною появи простроченої заборгованості стали скрутні життєві обставини і Ви дійсно не в змозі погасити її одноразово, Ви маєте можливість укласти договір про реструктуризацію. Для цього Ви маєте звернутися до свого центру обслуговування споживачів із заявою, копіями паспорту, ідентифікаційного коду і обов’язково довідками, що підтверджують неплатоспроможність споживача. Працівниками ЦОС визначиться сума першого внеску, який потрібно оплатити до моменту укладання Договору, а на залишок боргу будуть визначені строки його погашення та щомісячний розмір платежів.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram