З метою збереження дорожнього покриття від передчасних руйнувань вагу вантажівок на автошляхах Черкаської області відтепер контролюватимуть два комплекси габаритно-вагового контролю, один з яких нещодавно запрацював на автодорозі Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя-Маріуполь у Золотоніському районі, повідомляє прес-служба САД у Черкаській області.
На сьогоднішній день в області існує тенденція щодо перевищення великоваговими транспортними засобами нормативних вагових параметрів та ігнорування , що призводить до значної руйнації автомобільних доріг загального користування. Недобросовісні перевізники з року в рік відверто ігнорують норми навантажень, розбивають дороги, перетворюючи їх у суцільне бездоріжжя, наражаючи на небезпеку інших учасників дорожнього руху.
Бетонний майданчик для розміщення пересувного комплексу габаритно-вагового контролю (ГВК) було облаштовано працівниками філії «Золотоніська ДЕД» ДП «Черкаський облавтодор» на замовлення Служби автомобільних доріг у Черкаській області. Було забетоновано спеціальний майданчик для розміщення комплексу ГВК, встановлено спеціальні дорожні знаки та інформаційне панно.
Наразі у Черкаській області вперше одночасно працює 2 комплекси габаритно-вагового контролю: на автодорозі М-05 Київ-Одеса км 210+600 в Уманському районі та на автодорозі Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя-Маріуполь км 103+150.
Окрім того, Службою автомобільних доріг у Черкаській області розпочато роботи із влаштування ще одного майданчика для розміщення пересувного комплексу габаритно-вагового контролю на автодорозі Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань км 40+170 (правий проїзд) на виїзді з Черкас в сторону Сміли. Згодом розпочнуться роботи щодо облаштування майданчика для ГВК на в’їзді в Черкаси на автодорозі Н-16. Роботи із влаштування цих майданчиків, які виконуються у межах робіт з експлуатації, будуть закінчені цього року.
Три габаритно-вагові пересувні лабораторії на базі автомобілів «Опель» Черкаська область отримала торік.
Вестимуть контроль за порушеннями вагових норм на дорогах спеціалісти Управління Укртрансбезпеки у Черкаській області. Вони готові забезпечити цілодобовий режим. Тривалість перевірки вантажівки - 1-3 хвилини.
Лише торік фахівці управління провели більше чотирьох тисяч перевірок та склали 396 актів, сума нарахованих стягнень сягає понад 90 тисяч євро. До державного бюджету за проїзд автомобільними дорогами сплатили майже 1 млн грн.
Служба автомобільних доріг у Черкаській області нагадує, що перевезення подільних вантажів, у тому числі сільськогосподарської продукції транспортними засобами, вага яких з вантажем перевищує 40 тонн, заборонена українським законодавством. Рух транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, здійснюється тільки за спеціальним дозволом. Забороняється рух транспортних засобів з навантаженням на вісь понад 7 тонн або фактичною масою понад 24 тонни автомобільними дорогами загального користування місцевого значення.
Тож САД просить водіїв-перевізників та керівників підприємств пам’ятати про відповідальність за порушення законів України та обов’язки, які ви берете на себе, як керівники та учасники дорожнього руху.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram