Ми використовуємо сюжети, що випереджають час, – автор “оголеної реклами”

18 березня 2016, 12:45

1515053_543191882520425_8867585704683382794_n

Майже тиждень борди із зображенням оголеного чоловічого торсу та жінки, що прикриває груди, є мало не найбільш “гарячою” темою в місті. ЗМІ розміщують на своїй сторінках фото, а Інтернет-користувачі обурюються в соцмережах, називаючи рекламу від компанії “Фрегат” аморальною і навіть шкідливою.

Інфоміст сконтактував з автором гучної реклами, співзасновником компанії “Фрегат” Сергієм Шишкіним, який озвучив своє бачення щодо шуму навколо його продукту в Черкасах.

– Цей рекламний сюжет використано, окрім Черкас, ще в 14 містах країни. Серед них – Кривий Ріг, Запоріжжя, Кіровоград, Дніпроджержинськ і багато інших. Скажу вам, що тільки в Черкасах реклама викликала невеликий суспільний резонанс. Ми проаналізували соцмережі. У “Фейсбуці” нарахували близько 15 осіб, які негативно відреагували. Я не заперечую, що є люди, яким, справді, не сподобалася ця реклама, я готовий в них перепросити. Але більшість так чи інакше пов’язані з нашим конкурентом. Це ми встановили в ході аналізу, – розповідає Сергій Шишкін.

1937197_543191839187096_6996131357965849432_n

 

Чоловік говорить, що за таку рекламу йому несоромно, саму ідею зображення він називає “бадьорою”.

– Так, сюжет бадьорий. У Черкасах такого не було. Реклама пропагує здоровий спосіб життя. Ми чекаємо літа. Так, буває, що ми використовуємо сюжети, які достатньо випереджають час. Нам кажуть: який зв’язок між жінкою і Інтернетом?  А ми їм говоримо: а ви спробуйте намалювати Інтернет, – пояснює підприємець.

Сергій Шишкін (фото – Ліга.Нет)

Сергій Шишкін (фото – Ліга.Нет)

Сергій Шишкін говорить, що на його думку, в Черкасах відбуваєтсья штучна ескалація конфлікту.

– От, якщо взяти чоловіка з голим торсом. Ми показували це зображення дітям. Вони кажуть: смішний дядя. А от уже дорослі починають розповідати, що “мужик душить гусака”, чи ще щось там робить…  Я скажу так, я не прокуратура, і це лише мої оціночні судження, але я вважаю, що конкурент намагається працювати, відбувається штучна ескалація. За це ми конкуренту лише вдячні, бо це дало ще більшу віддачу.

Шишкін наголосив, що “Фрегат” готовий сприймати конструктивну критику, а не погрози.

– До підрядників почали телефонувати і просити зняти цю рекламу, погрожувати навіть. Ми кажемо так: не подобається? Ми готові впливати. Але ми просимо діяти в рамках закону. Є конструктив – пропонуйте. У цьому місті нам багато працювати і ми відкриті до діалогу. А тут пропонують вирішувати телефонним правом, шляхом погроз, намагаючись заблокувати поступання грошей в міський бюджет.

Насамцінець підприємець повідомив, що найближчим часом планує завітати у Черкаси і провести прес-конференцію по темі реклами від “Фрегату”.

Коментарі

Вгору