Astound Commerce, — міжнародна сервісна ІТ-компанія з п'ятьма офісами в Україні, — планує розширити свою команду веб-розробниками для віддаленої роботи. Компанія відома розробкою рішень електронної комерції для таких глобальних клієнтів як Adidas, Orsay, Under Armor, L’Oreal, Jimmy Choo та багатьох інших брендів індустрії моди і краси, спорту і фармацевтики та іншого бізнесу.
У рамках пошуку нових ІТ-спеціалістів до своєї команди, Astound Commerce організовує безкоштовну онлайн-подію Astound Talks Webinar | За крок до оферу від міжнародної ІТ-компанії, яка відбудеться 30 березня. Онлайн-захід буде гарною можливістю дізнатися про тенденції росту світового ринку електронної комерції (ecommerce), почути деталі роботи на глобальних проєктах у розподілених командах та познайомитись із процесами і корпоративною культурою Astound.
Участь у вебінарі буде цікавоюдля Middle+Web-розробників, JavaScript розробників, тім лідів, tech лідів та всіх, хто планує розвиватися і рости до цих позицій.
- Через пандемію COVID-19 сфера електронної комерції переживає справжній бум у всьому світі, - коментує Дар’я Горніцька, Director of Global Delivery Operations в Astound Commerce. - Усе більше глобальних гравців перебудовують свій бізнес згідно з вимогами онлайн-середовища і замовляють послуги сервісних IT-компаній для створення надійних та ефективних ecommerce-рішень. Зі зростанням попиту на наші послуги, виникає потреба у розширенні команди веброзробників. І за прогнозами світового ринку ця тенденція буде актуальною ще довгий час.
Під час вебінару експерти компанії ділитимуться досвідом командного лідерства, а також порадами щодо успішного проходження співбесіди на посаду веб-розробника. Зокрема, про свій більш ніж десятирічний досвід роботи в комерційній розробці ІТ-проектів розповість один із спікерів заходу — Михайло Собко, Web Development Manager. На сьогоднішній день Михайло займається розвитком команди 200+ веб-розробників як з українських, так і закордонних офісів компанії (Індія, Колумбія) і добре розуміється на питаннях організації, мотивації та професійного росту спеціалістів. На вебінарі він поділиться корисними порадами і лайфхаками з власного досвіду та розкриє секрети лідерства в ІТ.
- Astound Commerce створює ecommerce-рішення для рітейл-гігантів уже понад 20 років, забезпечуючи повний цикл послуг — від оцінки, планування, дизайну і розробки, до підтримки, аналітики й просування рішення. Більшість наших проєктів створені на платформі Salesforce Commerce Cloud (SFCC), на якій постійно з’являються нові продукти. Спеціалісти з досвідом розробки на JavaScript після проходження онбордингу можуть досить швидко приступити до роботи над новими рішеннями на Salesforce для міжнародних замовників. До того, наші веброзробники постійно вчаться та отримують новий досвід, що дає можливість компанії рости й отримувати визнання від клієнтів і партнерів, — зазначає Михайло Собко, Web Development Manager в Astound Commerce.
Ще одним спікером вебінару є Іван Старіков, Middle Web Developer Astound Commerce з більш ніж 10 років досвіду в ІТ. Іван також має значний досвід у проведенні технічних співбесід — 40+ кандидатських інтерв’ю, тож знає усе про те, як отримати офер від компанії та що для цього потрібно зробити кандидату. У рамках своєї презентації Іван розповість про помилки, які роблять спеціалісти на технічному інтерв’ю, та як поводитись, щоб їх уникнути. Також спікер привідкриє секрети вдалих співбесід до команди Astound Commerce.
Учасники онлайн-події матимуть змогу не тільки отримати нові знання, але також задати свої питання спікерам під час сесій питань-відповідей.
Для участі у безкоштовному вебінарі потрібно зареєструватися за посиланням та очікувати на лист з підтвердженням реєстрації.
З відкритими позиціями Astound Commerce можна ознайомитися на офіційному сайті компанії.
*партнерський матеріал
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram