
Міністерство охорони здоров’я України спільно з НСЗУ та Мінцифрою запускають новий пріоритетний канал інформування – push-сповіщення в Дії. Тепер пацієнти зможуть отримувати інформацію від електронної системи охорони здоров’я про е-рецепти та е-направлення безпосередньо у застосунку Дія.
Нововведення забезпечить більш надійну доставку сповіщень пацієнту, зменшить кількість збоїв, пов’язаних із нестабільністю мобільного зв’язку, та скоротить витрати на інформування.
Як це працює?
Якщо людина має застосунок Дія та авторизована в ньому, повідомлення надходитиме саме туди – додаткових кроків та налаштувань не потрібно.
У разі якщо доставити його в Дію не вдалося, сповіщення прийде у Viber, а якщо цього месенджера немає на телефоні – громадянин отримає SMS, як і раніше.
Першочергово у Дію надходитимуть сповіщення про створення плану лікування, е-рецепт із номером та кодом погашення, сповіщення про скасування е-рецепта, а також про створення е-направлення. Інші повідомлення, як і зараз, продовжать находити через Viber та SMS. Надалі перелік медичних сповіщень у Дії поступово розширюватиметься.
Усі пацієнти (зокрема ті, які не мають телефону), як і раніше, за потреби можуть отримати в лікаря друковану памʼятку, що міститиме необхідну інформацію про е-рецепт чи е-направлення.
За інформацією МОЗ України
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram