“Краще не доводити ситуацію до відключення”, – “Черкасиенергозбут” закликає вчасно оплачувати рахунки

21 серпня 2025, 18:19

Наразі майже 9 тисяч споживачів мають заборгованість за електроенергію перед ТОВ “Черкасиенергозбут”. Щоб уникнути відключення світла, товариство проводить значну роботу з боржниками за світло. 

Про це повідомив начальник Черкаського центру обслуговування споживачів ТОВ “Черкасиенергозбут” Владислав Лук’яненко, пише Вичерпно.

“Як показує практика, всі оплачують, але, на жаль, після того, як вже відключили від світла. І всім потрібно пошвидше, бо всіх є холодильники, інше обладнання. Тож краще вирішити ситуацію завчасно і не доводити до відключення”, – наголосив Лук’яненко.

Умови припинення та відновлення електропостачання клієнтів ТОВ «Черкасиенергозбут» визначають Правила роздрібного ринку електричної енергії, затверджені постановою НКРЕКП. Цей нормативний документ регулює взаємини зі споживачами, зокрема, процедуру попередження про відключення та порядок поновлення подачі струму.

Товариство надсилає попередження за десять робочих днів до можливого припинення постачання у разі заборгованості за спожиту електроенергію або перешкоджання доступу уповноважених представників компанії до приладів комерційного обліку на об’єкті. 

“Ми зобов’язані вказати у повідомленні точну суму боргу з періодом нарахувань, дату й час, з яких може бути призупинено постачання, а також прізвище, ім’я, по батькові та підпис відповідальної особи від «Черкасиенергозбуту”, – каже Владислав Лук’яненко.

Повідомлення надсилається, вручається особисто або поштою рекомендованим листом. Після отримання сповіщення, споживач має вжити усі необхідні заходи, щоб не допустити відключення: сплатити наявний борг, надати підтвердження оплати та дозволити перевірку лічильника чи іншого обладнання. 

“Хочу наголосити, ми не зобов’язані розшукувати, встановлювати місцезнаходження боржника, — відзначив начальник Черкаського ЦОС. - Якщо боржник виїхав, не знаходиться за адресою з інших причин, відмовився приймати лист, не прийшов забрати його, це його відповідальність і він вважається попередженим”.

Якщо всі порушення усуваються в установлені строки та підтверджуються належним чином, припинення постачання не відбувається. У разі ж ігнорування попередження, «Черкасиенергозбут» готує відповідний пакет документів і передає заявку на відключення оператору системи розподілу - АТ «Черкасиобленерго».

Реклама

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:  “Черкасиенергозбут” у Телеграмі: як працює бот

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись

Коментарі

Реклама
Реклама
Вгору