Дороги Черкащини 10 років не бачили капремонту

12 липня 2016, 09:34
Фото: procherk.info

Фото: procherk.info

Протягом десяти років транспортні артерії Черкащини не знали капітального ремонту. Кількадесят кілометрів бездоріжжя – справжнє пекло для місцевих водіїв та тих, хто проїжджає регіон транзитом. Поїздка такими маршрутами, по-перше, уповільнює рух, по-друге, вимагає від водія чималої концентрації уваги, аби не нашкодити автівці. Чи є обнадійливий просвіток у майже патовій ситуації з дорогами Черкащини, дізнавався сайт vikka.ua.

"Роботи з капітального ремонту автомобільних доріг загального користування Черкаської області внаслідок відсутності необхідних обсягів фінансування останні 10 років не проводились", – зазначають у Службі автомобільних доріг у Черкаській області.

Також автодорівці повідомили, що у зв’язку з обмеженим фінансуванням дорожньої галузі переважний обсяг коштів спрямовується на ремонт доріг державного значення.

За офіційними даними відомства, до початку липня на автодорогах державного значення було ліквідовано майже 90% ямковості. Там залишилося 33,2 тис. м. кв. доріг, уражених вибоїнами. Водночас на автодорогах місцевого значення вдалося ліквідувати менше 10% аварійних ділянок.

Як зазначають у Службі, з початку року на ремонтні роботи на автомобільних дорогах загального користування Черкаської області використано коштів загальним обсягом 70,7 млн гривень. Для доріг Черкаської області – це мізерні кошти. Так, депутат обласної ради Анатолій Яріш нещодавно озвучив суму, якої не вистачає автодорівцям для забезпечення капітального ремонту доріг Черкащини – понад 350 млн гривень.

Оптимістично на ситуацію дивляться деякі представники громадськості. На думку активіста ГО "Автомайдан-Черкаси" Романа Ганзевича, нинішні показники  за умов мізерного фінансування можна вважати досить високими.

"Черкащина, у порівнянні з іншими областями, отримує на ремонт доріг мінімальні кошти. Враховуючи це, а також дорожньо-ремонтну техніку, що випущена 30-40 років тому, служба автомобільних доріг справилася успішно. Цьогоріч змінилося керівництво як цієї установи, так і облавтодору. Наша організація цілком задоволена новими кадровими призначеннями", – пояснив активіст.

За його інформацією, депутати Верховної Ради від Черкащини Сергій Рудик, Олег Петренко та Владислав Голуб вже добилися виділення коштів на капітальний ремонт та реконструкцію частини правої смуги дороги Черкаси – Сміла. "Гроші виділені, але ще не дійшли до виконавця", – пояснив активіст ГО "Автомайдан-Черкаси".

Роман Ганзевич розкритикував дії парламенту за те, що там так і не прийняли закон щодо перенесення із загального Державного дорожнього фонду до спеціального фонду місцевих бюджетів акцизного податку.

"Кошти від акцизних товарів йшли б напряму, а не через бюджет. Так, торік від надходжень, що були отримані через реалізацію акцизних товарів, на дороги була виділена лише третина від суми", – зауважив він.

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору