База номерів кол-центру управлінської компанії поповнилася ще одним стаціонарним телефоном. Тепер мешканці можуть залишати заявки чи робити аварійні виклики ще й за номером 59-01-01, інформують на підприємстві.
– Ми постійно вдосконалюємося, щоб бути максимально корисними для мешканців чиї будинки обслуговуємо. Та, буває, чуємо нарікання, що нам не завжди можуть вчасно дотелефонуватися. Перевантаження лінії найчастіше трапляється під час запуску опалення у місті чи під час аварій на мережах. Оператори відповідають на всі дзвінки, але у разі черги мешканцям доведеться почекати на лінії кілька хвилин. Тому новий номер – це додаткова зручність для містян, – коментує керівниця кол-центру «Нової якості» Оксана Зінченко.
Звичний телефон – 56-01-01 – теж лишається. Але, кілька днів він не працюватиме через його технічне обслуговування.
Нагадаємо, що для вашої зручності у кол-центрі управлінської компанії цілодобово працюють і номери мобільних операторів. Нагадуємо їх:
Vodafone:
(099) 291-51-51
(066) 291-51-51
(050) 291-51-51
Lifecell:
(093) 291-51-51
(073) 291-51-51
(063) 291-51-51
Kyivstar:
(068) 291-51-51
(067) 299-51-51
(096) 290-51-51
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram