Щонайменше 5 млн доларів необхідно, щоб Черкаський аеропорт запрацював на повну силу.
Про це кореспонденту УНН-Центр повідомила в.о. директора КП “Черкаський аеропорт” Олена Качуріна.
Уже п’ятий рік як Черкаський аеропорт знаходиться в обласній комунальній власності. Здебільшого попитом користуються чартерні рейси по Україні — це і Львів, Одеса, Запоріжжя, Полтава, Київ.
"В серпні планували рейс у Болгарію, але все порахувавши, зрозуміли, що це економічно невигідно. Вартість квитка туди й назад маленьким літаком на 36 місць коштуватиме 250 евро. На такі напрямки повинні літати великі літаки і аеропорт має бути забезпечений гарними умовами, найперше — злітними смугами. Кошти на це, на жаль, нам не виділяють”, - зазначила в.о. директора КП “Черкаський аеропорт” Олена Качуріна.
За словами Олени Качуріної, гарним прикладом є Херсонський аеропорт, який силами об'єднання обласного і місцевого бюджетів довели до стандарта, і наразі до них вже зайшли дві туристичні авіакомпанії.
“Ми співпрацюємо зараз лише з одним туроператором. На період новорічних свят обговорюємо можливість запуску рейсу у напрямку Словенії”, - зауважила керівник аеропорту.
В майбутньому один із банків готовий інвестувати гроші в летовище, вже прораховується приблизна сума коштів. А на сьогодні Черкаський аеропорт має борги минулих років, які тягнуться ще з 2000 року. Мінімальна сума, яка допоможе аеропорту вийти на гідний рівень — щонаймешне 5 млн доларів.
Довідка: Аеропорт "Черкаси" був побудований у 1984 році і на той час вважався одним з найбільших за об’ємами авіаперевезень аеропортом на території України. За радянських часів аеропорт приймав до 80 рейсів за добу. Летовище має одну з найпотужніших в Україні злітно-посадкових смуг, яка може приймати будь-які типи літаків масою до 190 тонн.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram