Чому Олег Винник з’явився на діджитал-скінах для карток

17 вересня 2019, 12:00

22 мільйони клієнтів ПриватБанку щодня роблять 20 мільйонів транзакцій. Із запуском у Apple Pay та Google Pay українці активно почали сплачувати рахунки телефонами та підв’язувати в додатки свої пластикові картки. Щоправда разом із цим на розробників полився шквал негативу щодо дизайну карток. Тому й вирішили його змінювати.

Про це повідомив директор із інновацій ПриватБанку Єгор Оветісов під час PrivatBank Іnnovation Day, який протягом двох днів відбувався у Дніпрі.

- У цих коментарях люди прикріплюють скріншоти із Apple Pay та Google Pay, а не фотографують свою картку. Тобто їм зручніше користуватися телефоном, аніж нею. Так і з’явилася ідея «діджитал-скін», тобто ми навчили міняти додатки зображення картки, без зміни пластику. Зараз можна відкрити Р24 зайти в бібліотеку й обрати дизайн карти, - каже Оветісов.

За його словами, така маніпуляція досить складна, оскільки картка – це платіжний інструмент, який має досить жорсткі вимоги щодо оформлення. Попри все цей банк став першим у світі, який навчився змінювати зображення картки і цю технологію вже хочуть використати американські колеги.

У перший день 60 тисяч людей змінили свій дизайн картки. Побачивши, як українцям сподобалася технологія, розробники вирішили пожартувати перед виборами й випустили дизайн карти із гречкою, який установили кілька десятків тисяч людей.

Наступною фантазією розробників стало створення дизайну із зображенням зіркового співака з Черкащини Олега Винника. Коли ж провели аналіз клієнтів, які установили собі цей дизайн, то з’ясувалося, що чоловіків було більше, ніж жінок.

- Пізніше виявилося, що люди почали писати Ірині Білик, про те, що хочуть, аби вона теж з’явилася на картках. Ми зв’язалися з артисткою і вже за тиждень клієнти змогли завантажити дизайн із її зображенням, - додав Оветісов.

Коментарі

Вгору