Черкасиводоканал збільшив кількість телефонних ліній (контакти)

03 лютого 2015, 13:55

2015-02-03

Власники лічильників води щомісяця мають передавати показники до КП "Черкасиводоканал". Зробити це вони можуть як телефоном, так і через Інтернет. Та все ж з різних причин показники водомірів так і не надходять на підприємство, що впливає на правильність нарахувань у платіжках. Для поліпшення якості обслуговування споживачів, зокрема для оперативного прийому показників приладів обліку, “Водоканал” збільшує кількість телефонних ліній, інформують у прес-службі відомства.

Віднині зателефонувати на підприємство споживачі можуть за такими номерами телефонів:

- 38-46-38 (багатоканальний)

- 32-11-77 (цілодобово)

- 63-38-35

- 37-72-04

- 32-04-99

Кол-центр Водоканалу працює з 1 по 20 число місяця з понеділка по пятницю з 8-00 до 17-00. А з 20 до 31 числа місяця, коли слід надавати дані показників для своєчасного та достовірного нарахування, номери  38-46-38; 32-11-77;  63-38-35 працюють до 20-00 год.

Водночас додатково показники лічильників можна передати за телефоном диспетчерської служби Черкасиводоканалу”, яка працює цілодобово – 37-35-33.

Коментарі

Вгору