Власники лічильників води щомісяця мають передавати показники до КП "Черкасиводоканал". Зробити це вони можуть як телефоном, так і через Інтернет. Та все ж з різних причин показники водомірів так і не надходять на підприємство, що впливає на правильність нарахувань у платіжках. Для поліпшення якості обслуговування споживачів, зокрема для оперативного прийому показників приладів обліку, “Водоканал” збільшує кількість телефонних ліній, інформують у прес-службі відомства.
Віднині зателефонувати на підприємство споживачі можуть за такими номерами телефонів:
- 38-46-38 (багатоканальний)
- 32-11-77 (цілодобово)
- 63-38-35
- 37-72-04
- 32-04-99
Кол-центр “Водоканалу” працює з 1 по 20 число місяця з понеділка по п’ятницю з 8-00 до 17-00. А з 20 до 31 числа місяця, коли слід надавати дані показників для своєчасного та достовірного нарахування, номери 38-46-38; 32-11-77; 63-38-35 працюють до 20-00 год.
Водночас додатково показники лічильників можна передати за телефоном диспетчерської служби “Черкасиводоканалу”, яка працює цілодобово – 37-35-33.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram