«Черкасиводоканал» радить сплачувати комунальні послуги лише через надійні та державні банки

23 березня 2015, 07:20

водоканал

Нині у більшості банків України введено тимчасові адміністрації для відновлення їх подальшої діяльності, у зв’язку з чим виникає проблема розрахунків між цими банками та комунальними підприємствами. Кошти, які споживачі сплачують за комунальні послуги, зокрема і за водопостачання та водовідведення, буквально "зависають" на рахунках цих банків.

Про це повідомляє прес-служба КП "Черкасиводоканал".

Тобто сплачені гроші не потрапляють на рахунки КП "Черкасиводоканал", водночас на особові рахунки споживачів не надходять їхні сплати. А це досить значні суми: лише до середини лютого один із банків заборгував Черкаському водоканалу понад 8 тис. грн.

Така ситуація призводить до виникнення заборгованості за використані послуги водопостачання та водовідведення, а також до непорозумінь між комунальним підприємством та споживачами, які справно оплачують комунальні послуги. Лише за минулий місяць заручниками ситуації стали понад 200 осіб. Скільки ще споживачів постраждає надалі – невідомо.

Щоб уникнути подібних непорозумінь комунальне підприємство радить своїм споживачам користуватися послугами лише надійних та державних банків ("Ощадбанк", "Укргазбанк", "Укрексімбанк", "Укрсиббанк"), а також послугами Укрпошти.

Водночас на першому поверсі адмінкорпусу "Черкасиводоканалу" працює каса підприємства, у якій без жодних комісій можна сплатити лише за послуги водопостачання та водовідведення щодня з 8-00 до 16-00 (обідня перерва з 12-00 до 12-48). Кошти, сплачені у касі "Водоканалу" миттєво потрапляють на особовий рахунок споживача.

Також для зручності споживачів на першому поверсі комунального підприємства працює і каса "Ощадбанку", де приймають платежі за всі комунальні послуги без комісій.

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору