«Черкасиенергозбут» запроваджує заходи щодо недопущення поширення вірусних захворювань, в т.ч. обмеження особистого обслуговування споживачів в приміщеннях ЦОС.
Обслуговування споживачів у приміщенні ЦОС здійснюватиметься лише за потреби в особистій присутності споживача.
Для забезпечення потреб споживачів вводяться додаткові телефонні номери. Споживачі Черкаського міського ЦОС можуть отримати вичерпні консультації за номерами телефонів:
- (0472) 31-65-78;
- (0472) 31-66-33;
- (0472) 31-66-32;
- (0472) 31-66-34;
- (0472) 31-65-79;
- (067) 510-54-40;
- (067) 218-40-89.
Споживачам радять обмежити відвідування будь-яких закладів впродовж карантину. Якщо вирішення питання потребує особистої присутності, потрібно зберігати безпечну відстань (не наближайтесь до фахівців ближче ніж на 1 м), максимально скоротити час перебування у закритому приміщенні, частіше мити руки з милом та обробляти їх дезінфікуючими засобами а також користуватись іншими рекомендаціями МОЗ України.
*партнерський матеріал
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram