Черкаси можуть залишитися без найбільшого автовокзалу (фоторепортаж)

10 лютого 2016, 23:46

1

Черкаський автовокзал №1, розташований по вул. Смілянській, у 80-х роках минулого сторіччя був одним з найкомфортніших на території сучасної України. Свого часу він став піонером сервісного обслуговування пасажирів: там навіть можна було замовити квиток по телефону. Та на сьогодні міські "ворота" перебувають у вкрай занедбаному стані та під загрозою бути закритими назавжди. Таку можливість не виключає директор ПАТ "Черкаське обласне підприємство автобусних станцій" Володимир Гончаров, інформує vikka.ua.

2

Керівник підприємства підкреслив, що остаточне рішення буде прийнято після його розмови з міським головою Черкас Анатолієм Бондаренком.

Лише в 2015 році, за словами Володимира Гончарова, підприємство зазнало 120 тисяч гривень збитків. У поточному ж році кількість пасажирів вокзалу зменшилася на 14%.

3

"Я з автовокзалу на сьогодні жодного пасажира на Київ не відправляю. Це при тому, що раніше це був базовий пасажир для автовокзалу, 60% їхало у столицю", - зазначив він.

4 5

Також директор ПАТ "Черкаське обласне підприємство автобусних станцій" розкритикував автостанції, які займаються перевезеннями пасажирів до Києва з центральної частини міста.

"Я плачу тільки за землю 10 тисяч, а вони просто пасажирів гребуть і набивають собі кишені", - обурився Володимир Гончаров.

6

За його словами, підприємству наразі належать 24 автобусні станції в Черкаській області. Періодично, згідно плану, їх ремонтують.

Чи посприяв би капітальний ремонт пасажиропотоку Черкаського автовокзалу №1, невідомо. Але це б однозначно підвищило інтерес орендарів до приміщення.

7 8 9

Наразі орендарем частини приміщення вокзалу є приватна охоронна фірма. Також на території вокзалу розташований шиномонтаж.

10 11

Збудований у 1985 році, Новий автовокзал Черкас за рівнем комфортності був одним із найкращих в УРСР. Як розповідає черкаський журналіст і краєзнавець Борис Юхно у своїй книзі "Черкаські місторії", автовокзал мав прохід до автобусів теплою галереєю, криті платформи, зручні крісла для очікування, 16 кас, 2 газетні кіоски, аптеку, кімнату відпочинку водіїв, кімнату матері і дитини, медпункт, міні-готель, перукарню, камери схову, таксофони, тощо.

Фото з радянської листівки

Фото з радянської листівки

13

Усе це могло забезпечити автовокзалу найбільший у республіці трафік. Так, на початок його експлуатації потужності вокзалу були розраховані на щодобове обслуговування 8 тисяч пасажирів, що прибували й відправлялися за 260 рейсами на понад 100 маршрутах.

Але після розвалу Союзу на Україну чекали справжні війни між перевізниками за маршрути і пасажирів, а на зміну великогабаритним "Ікарусам" і "ЛАЗам" прийшли мікроавтобуси чисельних приватних перевізників.

На сьогодні ж вокзал щодня обслуговує близько трьохсот пасажирів та відправляє від 70 до 120 рейсів.

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору