Ті мешканці області, хто ще не оплатив рахунки за спожиту електроенергію, отримують СМС-повідомлення з нагадуванням про заборгованість.
У ТОВ "Черкасиенергозбут" просять тих споживачів, які не оплатили рахунок у цьому місяці, зробити це якомога швидше. Також громадяни, які оплатили рахунок, але все одно отримали повідомлення про наявний борг, мають знати, що причин цього є декілька:
- по-перше, номер телефону у базі Товариства може не відповідати особовому рахунку. Виправити це дуже легко, звернувшись до колцентру;
- по-друге, платіж міг затриматися у дорозі, і кошти ще не встигли потрапити на особовий рахунок. Таке явище частіше спостерігається при оплаті через пункти прийому платежів АТ «Укрпошта» (тут кошти можуть надходити протягом 7 робочих днів), втім, у зв’язку з воєнним станом затримки можуть виникати і при оплаті через інші сервіси. Тому в такому випадку варто просто зачекати – одразу після надходження кошти у повному обсязі будуть зараховані на особовий рахунок.
- по-третє, при здійсненні оплати могла бути допущена помилка (наприклад, невірно вказано особовий рахунок). У такому випадку варто звернутися до Центру обслуговування споживачів чи установи, де було здійснено платіж, для виправлення помилкової оплати.
За інформацією пресслужби ТОВ "Черкасиенергозбут"
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram