
Сьогодні, 24 жовтня, мешканці Черкаської області, які не сплатили рахунки за спожиту електроенергію, отримають повідомлення з нагадуванням про заборгованість.
У ТОВ «Черкасиенергозбуті» нагадують, що оплату за спожиту протягом розрахункового періоду електроенергію потрібно здійснити не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо інше не передбачено договором.
Якщо споживач уже оплатив, але все ж отримав повідомлення, це може бути через кілька причин:
- неправильним номером телефону у базі даних;
- затримкою надходження платежу (особливо через АТ «Укрпошта»);
- технічною помилкою під час оплати.
У таких випадках радять звернутися до кол-центру або Центру обслуговування споживачів для уточнення інформації.
Також у компанії рекомендують користуватися сервісом «Електронний рахунок», який дозволяє швидко отримувати рахунки, контролювати платежі та здійснювати оплату онлайн. Підключитися можна через сайт cabinet.energozbut.ck.ua/erahunok або в особистому кабінеті споживача.
За інформацією пресслужби ТОВ "Черкасиенергозбут"
Реклама
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram




