Черкащанам пояснили, як переукласти договір із постачальником електроенергії

12 липня 2022, 18:22

Минулого тижня частина споживачів з м. Черкаси та Черкаського району отримала СМС-повідомлення про необхідність надання персональних даних власника рахунку до центру обслуговування споживачів ТОВ «Черкасиенергозбут». Через це виникло поширене питання: що робити, якщо власник рахунку змінився?

Після реформи ринку електричної енергії їх фактично обслуговують дві компанії: постачальник електричної енергії (ТОВ «Черкасиенергозбут») та оператор системи розподілу (у більшості споживачів нашої області це ПАТ «Черкасиобленерго»). Саме тому зміна власника рахунку відбувається в два етапи: переукладання договору з оператором системи розподілу та переукладання договору з постачальником електричної енергії.

І етап: переукладання договору з оператором системи розподілу (далі – ОСР)

У Правилах роздрібного ринку електричної енергії зазначено, що у разі зміни споживача, форми власності чи власника електроустановки ініціатором укладення договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії має виступити споживач.

Для цього він має звернутися до представництва ОСР за місцем знаходження електроустановок (з адресами РЕМ (філій) ПАТ «Черкасиобленерго» можна ознайомитися на офіційному сайті цієї компанії) та надати такі документи:

1) заяву про укладення відповідного договору із зазначенням місцезнаходження об'єкта та реквізитів заявника та наявності паспорта точки розподілу/передачі (з написанням такої заяви допоможуть на місці);

2) для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців: витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР), роздрукований із інтернету, або копію довідки, або копію виписки з ЄДР;

для фізичних осіб (побутових споживачів): копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або реєстраційного номера картки платника податків та копію паспорта;

3) копію документа, яким визначено право власності чи користування на об'єкт (приміщення), або копію документа, що підтверджує право власності чи користування на земельну ділянку або її частину (у разі відсутності на відповідній земельній ділянці об'єкта), право на розміщення електроустановок на території здійснення господарської діяльності з розподілу/передачі електричної енергії (у разі відсутності об'єкта споживача);

4) копію документа про підтвердження повноважень особи на укладення договору (витяг з установчого документа про повноваження керівника (для юридичних осіб), копію довіреності, виданої в установленому порядку тощо), за необхідності;

5) копію декларації (повідомлення) про початок виконання будівельних робіт або дозволу на виконання будівельних робіт (для укладення договору споживача про надання послуг з розподілу (передачі) та постачання електричної енергії на будівельні майданчики, у разі якщо наявність такого дозволу є обов'язковою або зазначені документи вимагаються законодавством у сфері містобудування) та/або у визначених законодавством випадках, копію декларації про готовність об'єкта до експлуатації або сертифіката (для новозбудованих та реконструйованих електроустановок);

6) довідку про обсяги очікуваного споживання електроенергії окремо за кожною площадкою вимірювання споживача (крім побутових споживачів).

Тобто для побутового споживача достатньо заяви, копій паспорта та ідентифікаційного коду та документа, що посвідчує право власності (зазвичай, з цим документом йде витяг з Реєстру прав власності на нерухоме майно. Якщо його немає, то слід отримати у найближчому ЦНАП).

На основі поданих документів буде укладено договір про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії та видано паспорт точки розподілу. Після цього розпочинається новий етап – укладання договору про постачання електричної енергії.

ІІ етап: переукладання договору з постачальником електричної енергії

Укладення споживачем договору про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг відбувається шляхом приєднання споживача до договору на умовах обраної споживачем комерційної пропозиції, для чого споживач має подати у свій центр обслуговування споживачів (ЦОС) за місцем розташування електроустановки заяву-приєднання (її допоможуть скласти у ЦОС), а також надати такі документи:

1) копію паспорта та коду (для фізичних осіб) або витяг, або довідку, або копію виписки з ЄДР (для юридичних осіб) споживача;

2) документ, що посвідчує право на представництво інтересів особи у випадку подання заяви представником (для фізичних осіб), або документ, що посвідчує право особи діяти від імені юридичної особи (для юридичних осіб);

3) копія документа, що підтверджує право власності чи користування об'єктом;

4) паспорт точки розподілу/передачі об'єкта (площадки вимірювання).

На підставі наданих документів буде укладено договір про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг і рахунки приходитимуть вже на нового власника.

Тих споживачів, хто не отримував повідомлення, у ТОВ "Черкасиенергозбут" просять зателефонувати чи написати до Товариства і уточнити наявність/правильність персональних даних власника за своїм рахунком, а у разі їх відсутності – надати ці дані для уникнення непорозумінь в майбутньому.

За інформацією пресслужби ТОВ "Черкасиенергозбут"

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору