ТОВ «Черкасиенергозбут» просить черкащан висловити власну думку щодо якості обслуговування та ефективності роботи центрів обслуговування споживачів.
Тому в структурі вирішили провести власне опитування та анкетування думки черкасців. Під час відвідування ЦОС представники "Енергозбуту" запропонують самостійно заповнити анкету. В ній міститься 3 основні питання:
1. Чи задовольняє Вас якість обслуговування ТОВ «Черкасиенергозбут»?Якщо ні, то що саме Ви хотіли б змінити?
2. Чи влаштовує Вас дата видачі рахунку?Якщо ні, то яка дата була б оптимальною?
3. Чи влаштовує Вас графік оплати, передбачений Правилами роздрібного ринку електричної енергії? Якщо ні, то які зміни до графіку оплати Ви б внесли?
Паралельно з особистим анкетуванням відбуватиметься і телефонне опитування, під час якого працівники Товариства ставитимуть ті самі питання. Також черкащани можуть самостійно пройти анкетування за покликанням.
Зверніть увагу: працівники ТОВ «Черкасиенергозбут» не запитуватимуть жодної особистої інформації, тому остерігайтеся шахраїв і не розголошуйте свої персональні дані.
У ТОВ просять не відмовляти співробітникам у проходженні опитування – його результати будуть враховані під час підготовки майбутніх пропозицій Товариства, в тому числі для підготовки пропозицій щодо внесення змін до Правил роздрібного ринку електричної енергії.
За інформацією пресслужби ТОВ "Черкасиенергозбут"
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram