З 30 серпня до 3 вересня триває період передачі показів електролічильників. Покази лічильника споживачі "Черкасиобленерго" мають передати своєму оператору системи розподілу – ПАТ «Черкасиобленерго» (або АТ «Укрзалізниця», якщо договір про розподіл електричної енергії укладений саме з цим товариством).
У пресслужбі підприємства нагадують, що для коректного формування рахунків та уникнення непорозумінь необхідно передавати покази електролічильника на 1 число кожного місяця.
Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, зняті та передані покази в період, який починається за два дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій день наступного розрахункового місяця, вважаються даними на перше число календарного місяця.
ПАТ «Черкасиобленерго» приймає покази цілодобово за телефонами Кол-центру (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48), за допомогою спеціальної форми й через особистий кабінет на своєму офіційному сайті, а також у паблік-аккаунті у Viber.
Якщо у вас оператор системи розподілу АТ «Укрзалізниця», то передавати показники засобів обліку слід за номерами телефонів: Козятинський лінійний відділ (м.Жашків): 068-35-83-794, (04342) 5-27-48; Дарницький лінійний відділ (Драбівський р-н, с.Кононівка): (044) 366-46-74; Шевченківський лінійний відділ: (04733) 5-25-01, 063-46-61-680, 098-41-94-312.
За інформацією пресслужби ПАТ «Черкасиобленерго»
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram