Чимало черкащан не отримали платіжок за спожиту в минулому місяці електроенергію. Як виявилося, найближчим часом їх і не надсилатимуть. Про це повідомили у кол-центрі ПАТ "Черкасиобленерго", пише "ІнфоМІСТ".
Працівники "Черкасиобленерго" просять вибачення у черкащан за можливі незручності у разі відсутності електричної енергії у оселях та проведення розрахунків і отримання квитанцій на оплату за спожиту електричну енергію.
Інформацію про суму заборгованості за світло можна дізнатися, зателефонувавши до кол-центру ПАТ "Черкасиобленерго" за номером (0472) 33-87-87 та повідомивши номер особистого рахунку чи адресу. За цим номером можна повідомляти показники лічильника.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram