Присутність бренду в інтернеті сьогодні - безумовна необхідність для будь-якого бізнесу - від одягу до будівельних матеріалів. Але грамотно представити себе так, щоб користувачі мережі звернули увагу та зацікавилися продуктом - це особливе завдання для інтернет-маркетологів.
SMM - маркетинг у соціальних мережах
Алгоритми соцмереж не дозволяють користувачам бачити ваші сторінки, навіть якщо вони підписані на вас. Тільки платна реклама допомагає брендам просуватися в соціальних мережах та знаходити нових клієнтів. При замовленні реклами слід заздалегідь визначитися із цільовою аудиторією та налаштувати рекламні оголошення на показ саме їй, а не всім поспіль.
“Наприклад, вишиванка для дівчинки найбільше цікавить, насамперед, матусь віком 25-35 років, середнього та високого достатку, які знаються на стилі та слідкують за модними трендами, подорожують, купують речі онлайн. Відібрати підписників саме з такими параметрами серед усіх користувачів регіону допоможе налаштування реклами в Facebook та Instagram. Якщо ж не враховувати додаткові риси портрету клієнта, можна банально витратити гроші на рекламу, яку бачать не зацікавлені користувачі,” - поділилися спеціалісти модного бренду вишиванок “ЕтноДім”.
Оптимізація сайту та каталогу
Аби шлях клієнта від рекламного оголошення до покупки не обірвався на найцікавішому місці, слід попрацювати над своїм сайтом і зробити його зручним для відвідувачів від першого кроку до останнього.
“Простота та зручність у користуванні сайту дуже важливі, і варто прагнути такої якості онлайн представлення бренду, щоб коли потенційний клієнт шукав, наприклад, креативні стільці для вітальні, то одразу потрапляв на потрібну сторінку сайту, а не блукав каталогом. Адже в іншому випадку він покине сайт вже за 15-20 секунд, якщо не знайде те, що його цікавить. Тому ми постійно працюємо над удосконаленням сайту, який є водночас і онлайн-магазином, і інформаційним агентом нашого бренду. При чому на сайті можна заповнити зручну форму для зв’язку або замовити зворотній дзвінок, адже основні наші магазини - фізичні, розташовані в багатьох містах країни, тому не слід забувати і про бажання клієнтів відвідати їх офлайн,” - розповіли консультанти відомого в країні меблевого бренду “Лісма”.
Відгуки та коментарі в мережі
Онлайн-бізнес не буде працювати, якщо ви не маєте своїх “адвокатів бренду” - користувачів, що лояльно налаштовані та готові поширювати позитивну інформацію про ваш продукт. Якщо на форумах з’являться негативні відгуки, що не матимуть виправдань, то будь-який рекламний бюджет буде просто злито без користі.
“Репутація бренду в інтернеті важить багато, особливо якщо ваша справа - фінанси. Одна річ, коли ви продаєте чашки, геть інша - коли бізнес торкається таких серйозних речей, як кредити. Присутність бренду онлайн означає, що користувачі обов’язково залишать про вас згадку у своєму блозі або напишуть відгук просто на вашому сайті. І ваша задача - щоб позитивні відгуки переважали, а негативні були опрацьовані. Мова не про видалення поганих коментарів, а про створення атмосфери довіри до бренду, коли задоволені клієнти не соромляться сказати “дякую”, а розчаровані чимось готові до діалогу,” - пояснили представники сервісу мікрокредитів thorn.
Тож працюйте над правильною присутністю свого бренду за допомогою інструментів маркетингу - реклами в соцмережах, репутації та оптимізації сайту. Хай щастить в онлайн-бізнесі!
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram