
На ринку смартгодинників та бездротових навушників ситуація не змінюється вже кілька років. Apple зберігає лідерство, яке трохи похитнулося в першому кварталі 2025 року.
Смартгодинники Apple втрачають монополію, але не статус лідера
За даними Counterpoint Research, у першому кварталі 2025 року постачання смартгодинників зросли на 9%. Apple Watch очолив рейтинг із часткою 18%, що менше на 2%, якщо порівнювати з 2024 роком. Користувачів менше цікавлять попередні покоління, вони вже очікують на реліз нових Apple Watch.
Samsung утримує друге місце із часткою 10% і стабільно входить до трійки лідерів завдяки своїй Galaxy-екосистемі. Годинники Huawei повертаються в гру через зростання внутрішнього попиту в Китаї.
AirPods — перше місце з відривом
У сегменті бездротових навушників (TWS) компанія Apple утримує 21% ринку. Якщо врахувати навушники Beats, які з 2014 року належать компанії Apple, то частка продажів становить 23%. Це майже чверть усіх навушників, проданих у світі. Найбільше користувачів у Північній Америці, де половина — прихильники бренду з Купертіно.

За даними аналітиків Canalys Smart, друге місце належить Xiaomi. Компанія наростила збут на понад 60%, і світові постачання становлять 11,5%. Трійку лідерів закриває Samsung із 7,1%.
Якщо вірити прогнозам Counterpoint Research на весь 2025 рік, Епл втратить частину ринку. Вона зменшиться з 22% (2024) до 21%, попри вихід нової моделі AirPods Pro. Причина — зростання конкуренції в середньому й бюджетному сегментах.
Осінні новинки Apple 2025
Уже цієї осені Епл готується презентувати нове покоління Watch (Series 11 або Ultra 3) із покращеним моніторингом здоров’я. AirPods Pro 3 отримають нові функції з підтримкою штучного інтелекту та покращеним шумопоглинанням. Також очікується поява функцій, пов’язаних із вимірюванням пульсу, що зробить навушники ще більш корисними в контексті моніторингу здоров’я. Усе це — підготовка пристроїв до активного впровадження ШІ у повсякденне використання. Хоча новинки будуть дорогими, саме вони, за прогнозами аналітиків, стануть передовими девайсами для оновлення пристроїв у преміумсегменті.
Однак на тлі стрімкого впровадження штучного інтелекту конкурентами, зокрема Samsung, Apple здається дещо повільнішою в цих перегонах. Аналітики висловлюють обережний скепсис: компанія або готує щось по-справжньому проривне, або навряд чи здивує.
Ці осінні релізи допоможуть Епл утримати лідерство щонайменше до 2027 року, навіть попри агресивні кроки конкурентів. Адже на горизонті вже розумні каблучки, окуляри та інші гаджети. Споживачі лояльні до бренду, а екосистема Apple, інтегрована на рівні гаджетів, програм і сервісів, досі залишається поза конкуренцією.
Реклама
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram