Владислав Голуб Народний депутат України

Якщо «взяли» владу в місті, то беріть і відповідальність за стан справ у ньому

17 листопада 2018, 14:24

Шість днів Черкаси потерпали від страйку приватних перевізників. «Черкасиелектротранс» не справлявся з пасажиропотоком, хоч на лінії вийшли практично всі тролейбуси, які ще рухаються. А все через те, що  влада і перевізники перетворили елементарне господарське питання про підвищення тарифів на перевезення у політичний конфлікт, густо приправивши його взаємними звинуваченнями, образами та шантажем. Найгірше те,  що заручником у цьому протистоянні опинилося ціле місто. Жителі Черкас, вже не розбираючись, хто винуватий, клянуть усіх причетних, закликаючи на їх голови «кару небесну».

Не буду заглиблюватися  у процедуру, юридичні та економічні аспекти проблеми. Експертів вистачає з обох боків. Хочу лише запитати місцеву владу:  міського голову Анатолія Бондаренка, виконавчий комітет Черкаської міськради, депутатів. Хіба ця проблема так гостро стала саме цієї осені? Хіба в лютому цього року в Черкасах не страйкували перевізники, продемонструвавши повну зневагу до жителів міста – споживачів їхніх послуг?  Тоді ситуацію вдалось залагодити, але не вирішити. У вас фактично було вісім місяців, щоб впровадити вами  ж розрекламовану  транспортну реформу, попередити  проблеми, щоб уникнути можливого шантажу з боку перевізників. Однак за цей період не зроблено нічого! А все через підкилимні ігри, інтриги та кулуарні домовленості, якими славиться Черкаська міська рада нинішньої каденції. Сьогодні ви маніпулюєте думкою громади, аби задовольнити  свої владні й політичні амбіції, а не  реально вирішити наболілу проблему.

Дії ж перевізників можна пояснити – кому ж не хочеться заробити більше! Але не ціною знущання над тисячами людей, особливо маленькими дітьми, учнями, працюючим населенням.  Те,  що відбувалося в Черкасах упродовж 6 днів, представники перевізників назвали страйком, але речі завжди треба називати їхніми справжніми іменами. Це не страйк – це неприхований  шантаж, без дотримання процедури, без попередження, без належного обґрунтування збільшення вартості послуг, це неповага до жителів свого рідного міста. Скажу більше, такі дій керівників приватних перевізних організації – це не турбота за своїх працівників і автомобільний парк. Схоже, що вони дбають про наповнення своїх власних кишень.

Сьогодні маршрутки вийшли на лінії, але проблема не вирішена. Сторони продемонстрували свою твердолобість і неготовність шукати компроміси, влада – свою непрофесійність.

Питаю й тих, й інших: чи не час вже покінчити з хуторянством і почати мислити стратегічно, діяти по-господарськи: транспортна реформа  якнайшвидше, і вже сьогодні –  тендер на перевезення, збільшення комунального автопарку, можливо автобусне управління на базі «Черкасиелектротрансу», громадське обговорення своїх дій і публічні рішення. Не вистачає знань і досвіду – запросіть для консультації фахівців, а такі в Черкасах є. Амбіції  чи партійність не дозволяють звернутись за допомогою до місцевих професіоналів, їдьте в Конотоп, в  Івано-Франківськ, в найближчі  Румунію, Польщу, Чехію, вчіться!

Пане мер з командою, робіть хоч щось корисне для свого міста і його людей.  Якщо «взяли» владу  в місті,  то беріть і відповідальність за стан справ у ньому.

Всі тексти автора
Микола сказав:

От у Корсуні-Шевченківському взяли владу в свої руки. Ні мітинги, ні пікети нічого не допомагає, ну ніякі цивілізовані методи впливу не діють на цю владу, яка плювати хотіла на жителів “свого рідного” міста!!! В результаті ціна квитка в міському транспорті – 7(сім!) гривень, вода – яку навіть технічною назвати не можна коштує 20 (двадцять) гривень за 1куб.м і т.д.

катерина сказав:

Мера обрав на виборах народ..

Мешканець сказав:

Молодець!!! Підтримую.

Анатолій сказав:

За останній тиждень на цю тему написано гори статей і коментарів. Немає головного – фахового розрахунку ціни квитка.

Вгору