Павло Мосійчук Павло Мосійчук, громадський активіст, один з ініціаторів транспортної реформи в Черкасах

Поки автобуси їздять, ніяких змін у сфері транспорту Черкас не відбувається

17 квітня 2019, 12:50

Поки всі зайняті великою політикою, напишу про справи насущні. Якщо коротко, то поки автобуси їздять, ніяких змін у сфері транспорту Черкас не відбувається.

Ситуація з автобусами:

1. Наскільки мені відомо, в перевізника на 11-му маршруті закінчився договір, однак нового конкурсу не оголошено.

2. Аналогічна ситуація з маршрутом 28.

3. Не зрозуміла ситуація залишається по конкурсу на маршрути 20 і 25, де вчора відбувалося фінальне судове засідання щодо позову перевізника ЧАРЗ-Авто.

Нагадаю, що лише на ці маршрути подалися два перевізники, конкурсна комісія ухвалила рішення про недопущення до конкурсу ЧАРЗ-Авто, який раніше обслуговував ці маршрути, і визначення переможцем Медіт-сервіс, який має два великих автобуса.

4. Не зрозумілою залишається ситуація з тими перевізниками, що не пройшли конкурс, і з якими було запропоновано укласти тимчасові договори на 3 місяці.

5. Перевізник "Черкасиавтотранс" показав владі, як можна швидко реалізувати електронний квиток, і після трьох тестових днів припинив можливість купувати квитки на день.

Ситуація з тролейбусним парком:

1. Ситуація з поганою якістю ремонту тролейбусів залишається поза увагою.

2. З середнього ремонту на лінію виїхала "гармошка" з бортовим номером 2006. Наскільки мені відомо, до моменту виїзду на ремонті вона перебувала близько двох років.

3. Почав роботу тролейбусний маршрут №12.

Тепер кожен, хто має багато вільного часу з 7:47 до 14:44 (час роботи тролейбуса) може проїхатися з вітерцем від Руставі до Вантажного порту. Для бажаючих проїхатися рекомендую приходити заздалегідь, адже інтервал на маршруті 1 год. 35 хв.

4. У п'ятницю має закінчитися фінансово-господарська перевірка діяльності підприємства.

5. Попри перевірку, працівники на підприємстві суттєво недоотримують заробітну плату - водії отримали лише 60%, кондуктори - 50%.

6. Недоотримання заробітних плат не стало перешкодою для оголошення дуже дивної закупівлі тролейбуса-гармошки виробництва "Богдан" за 8 мільйонів.

Дивною цю закупівлю робить той факт, що мінімальна ціна, за якою закуповувалися такі тролейбуси, останні рази становила 9.750 млн.

Всі тексти автора
Вгору