За останню добу до оперативної служби «15-05» надійшло понад 3 тисячі дзвінків

20 січня 2018, 15:33

3 300 дзвінків від жителів Черкас отримала впродовж останньої доби міська оперативна служба «15-05», майже стільки ж – і напередодні. Тоді як у середньому сюди за один день надходить близько двохсот – трьохсот звернень. Про це розповів директор департаменту житлово-комунального комплексу ЧМР Сергій Танюк.

У штаті цієї міської служби працює п’ять чергових.

– За останні дві доби на номер оперативної служби міськвиконкому надходила неймовірно велика кількість дзвінків. Тож чергові фізично не могли прийняти та опрацювати кожен із них, – говорить Сергій Олександрович. – У зв’язку з перевантаженням телефонної лінії частина мешканців так і не змогла додзвонитися до диспетчерів. Вони працювали в умовах надзвичайної ситуації. Тому просимо із розумінням поставитись до цього.

Нагадаємо, звернутися до оперативної служби можна за коротким номером 15-05 або (050) 464 60 60 з мобільного.

За повідомленням прес-служби Черкаської ОДА.

 

Вгору