З Черкас до зони АТО, — військові почали отримувати українські позашляховики (фото)

16 квітня 2018, 14:14

Військові в зоні АТО вже почали отримувати першу партію багатоцільових позашляховиків “Богдан 2031”. Автомобілі пройшли всі випробування та допущені до експлуатації в збройних силах. В майбутньому вони мають замінити армійські УАЗи, які і досі використовуються в ЗСУ.

Автомобіль призначено для перевезення особового складу, або командира та вантаж: паливо, боєприпаси та інше. Загальна вантажопідйомність автомобіля — 1 тонна, а завантаженість самого кузова — 750 кг. Окрім того автомобіль може буксувати за собою вантаж до 1,5 тонн, а за умови, що причіп обладнано додатковими гальмами, то і до 3 тонн.

— Основна мета цього автомобіля — замінити УАЗ, який досі знаходиться на озброєнні ЗСУ. Ми надавали армії тестовий автомобіль, який добре показав себе в зоні АТО. Після того ми ще провели його доопрацювання, — зазначив у коментарі “Про все” комерційний директор Автоскладального заводу №2 корпорації «Богдан» Ігор Осадчий.

“Богдан 2031” виконано на базі шасі повнопривідного автомобіля “Great Wall Wingle 5”, який вже знаходиться на озброєнні в деяких країнах. Сам “Great Wall Wingle 5” успішно пройшов тестування в зоні АТО протягом 2014-2015 років, де наїздив понад 60 тисяч кілометрів без нарікань з боку військових.

— Ми провели доопрацювання базового автомобіля — збільшили кліренс автомобіля, посилили підвіску та амортизатори, задній бампер.  Окрім того дообладнали автомобіль системою світломаскування. При потребі на цей автомобіль доволі легко встановити лебідку та озброєння. Також були враховані всі технічні нюанси, які виникли під час експлуатації санітарного автомобіля “Богдан-2151”, вдосконалили паливну систему автомобіля, — розповів технічний директор заводу Владислав Іллєнко.

Вартість армійського автомобіля не відрізняється від вартості для населення базової версії автомобіля Mitsubishi L200, який і є його найближчим конкурентом.

— Виробництво автомобіля “Богдан 2031” піддається п’ятиступеневому контролю якості — це і кількаразовий контроль на самому виробництві, і постійний контроль з боку військових, випробування і робота з експлуатантами. Рівень локалізації його виробництва досягнув 50%, — розповів Ігор Осадий.

«Богдан 2351» - це уніфікований багатоцільовий позашляховик, основне призначення якого —  перевезення особового складу ЗСУ, транспортування невеликих вантажів усіма видами доріг і місцевості, проведення спеціальних операцій, таких як патрулювання, супровід транспортних засобів при виконанні спеціальних завдань.

Ronald сказав:

Але Богдан не є L200? та ніколи не буде,бо L 200 дуже якісна, та надійна автівка, а Богдани вже доказали свою нездатність працювати, тим більш у зоні бойових дій, медичні, багдани, які всі 100% вийшли з ладу, вйого за пару мвсяців експлуатації.Бізнесмени україни нездатні забеспечувати ЗСУ власною технікою, бізнес гарно вміє тільки грабувати, ЗСУ через фірми прокладки, на Кіпрі, приклад, Пашинський,з чешськими БМП, та детонаторами, для Сербії, який вдало ділиця награбованим з Порошенком, через офшори.

Вгору