Виділених Урядом коштів вистачить на ремонт лише 60 км доріг області, – Чубань

12 квітня 2018, 13:30

Фото: Про все

З цього року на баланс Черкаської обласної державної адміністрації передано понад 4,3 тис. км доріг місцевого значення. З них 70% перебувають в пошкодженому стані. Натомість на ремонт цих доріг виділено лише 391 млн гривень. Про це під час брифінгу розповів директор Департаменту інфраструктури Черкаської ОДА Сергій Чубань.

- Це перша весна, яку ми зустріли в якості розпорядника цих доріг. Прикрою особливістю є те, що законодавством передбачено приймати їх на баланс в тому стані, в якому вони були. При тих цінах, які зараз існують, коштів які виділив Уряд, вистачить на ремонт лише 60 км доріг, - зазначив чиновник.

За його словами, наразі райдержадміністрації готують перелік опорних доріг, які потребують першочергового ремонтно-відновлювального обслуговування. Кошти, які надійшли з державного бюджету, було розподілено між районами з урахуванням протяжності доріг, їх завантаженості та кількості населення, яке там проживає. Визначено також, що до виділеної суми місцеві бюджети повинні додати не менше 30% від виділеної суми.

В перелік доріг, що потребують першочергового ремонту, потрапили й три дороги, які проходять через Смілу. На них виділено 24 млн гривень. Додатково на Смілянський район виділено ще 16 млн гривень.

Міський голова Сміли Сергій Цибко зауважив, що дороги державного значення, які проходять через Смілу, розбивають не сміляни і не мешканці області, які їздять приватним транспортом, а важковагові автомобілі по 40-60 тон.

- Громадські активісти Сміли вже готові перекрити ці дороги, і не пропускати транспорт, тому проблему потрібно вирішувати більш широко із залученням можливостей обласного та державного бюджетів. Можливо, є доцільність зробити об'їзну дорогу навколо Сміли, - запропонував Сергій Цибко.

Як зазначив Сергій Чубань, необхідно розглянути питання для встановлення вагових комплексів для контролю важковагового транспорту на кшталт тих, що вже працюють в Золотоноші.

У той же час, після визначення пріоритетних напрямків руху, на дорогах проводитиметься середній поточний ремонт. Можливо, на окремих ділянках доведеться робити й капітальний. Проте, ці роботи здійснюватимуться лише в межах тих коштів, які надійшли.

Вгору