Втомилися від хамства і бруду в салоні: черкащани просять змінити перевізника

22 вересня 2017, 08:01

Фото: зі спільноти Подслушано Черкассы

Чергова електронна петиція із проханням повернути маршрут №33, який курсує від вулиці Руставі до Митниці, попередньому перевізнику з'явилася на сайті міськради. Максим Пархомець ініціював таке звернення після пекельної поїздки 20 вересня, пише vikka.ua.

"Чекав півгодини на 28 школі. Доїхавши до Руставі, кондуктор, попередньо взявши гроші, повідомила про стоянку 20 хвилин, причому в дуже хамській формі, повертати гроші відмовлялась. Автобуси у жахливому стані, бруд, шум мотору, що неможливо навіть розмовляти, хамовиті кондуктори і водії", – пише містянин.

За словами черкащанина, перевізник "ЧАРЗ-Авто" на дзвінки зі скаргами пасажирів ніяк не реагував.

Нагадаємо, перевізник ДП "ЧАРЗ-АВТО" обслуговує 33-ій маршрут від 12 січня. Це підприємство стало переможцем конкурсу, який був проведений ще у вересні 2015 року. До цього маршрут обслуговував ФОП Кондаков.

До слова, це вже не перша скарга на перевізника на цьому маршруті. Так узимку містяни вже збирали підписи щодо скасування рішення про передачі маршруту на обслуговування "ЧАРЗ-Авто" через порушення норм перевезення пасажирів. А у квітні водій маршрутки ледь не збив людей на пішохідному переході, так ще й на пару з кондуктором погрожував перехожим та "обсипав" їх нецензурною лексикою.

 

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору