В Обленерго черкащанам пропонують нову послугу

26 серпня 2017, 10:11

У кол-центрі ПАТ «Черкасиобленерго» споживачам пропонують нову послугу. Відтепер, телефонуючи, споживачі можуть залишити дані про використання електроенергії, не з’єднуючись із оператором. Особливо актуальною ця можливість буде під час розрахункового періоду, інформує ПАТ «Черкасиобленерго» .

Прикметно, що, повідомляючи покази лічильника через автовідповідач, необхідно чітко вказати особовий рахунок з усіма літерами та знаками, прізвище, повну адресу (із зазначенням назви населеного пункту).
У кол-центрі переконані, така новація допоможе зменшити кількість неприйнятих дзвінків та покращить якість обслуговування споживачів.

Покази лічильників можна передати за телефонами:
0472 338787 – покази лічильників та консультації, автовідповідач;
067 6904848 (Київстар), 073 7818787 (Лайф) – покази лічильників та консультації.

Покази можна передати і через форму зворотного зв’язку на сайті. А згодом і у особистому кабінеті споживача. Його наразі розробляють на підприємстві. Фахівці обіцяють, він буде доступним наприкінці серпня. Крім того, невдовзі автовідповідач запрацює і на номерах районів електричних мереж.

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору