У Черкаській місцевій прокуратурі розповіли про те, як працювали із зверненнями громадян минулого року

12 січня 2018, 06:40

Протягом 2017 року до Черкаської місцевої прокуратури надійшло 2 629 звернень громадян.

Із вказаного числа звернень місцевою прокуратурою вирішено 1 762 звернень та скарг жителів міста Черкаси та Черкаського району, 849 - направлено за належністю до інших відомств для розгляду.

Повернуто або залишено без розгляду 18 звернень громадян. Звернення повернуті відповідно до вимог ст. 5 Закону України ,,Про звернення громадян’’ у зв'язку з їх неналежним оформленням (не підписані заявниками, без викладення суті порушеного питання) та залишено без розгляду у зв’язку з поданням їх недієздатними особами.

У цілому по напрямках прокурорської діяльності вирішені звернення, у своїй більшості, стосувалися питань досудового розслідування і представництва інтересів громадян та держави в суді.

Звернення громадян Черкаською місцевою прокуратурою розглядаються відповідно до вимог Закону України ,,Про звернення громадян’’, у встановлені строки.

На особистому прийомі громадян працівниками Черкаської місцевої прокуратури прийнято 1 362 звернень громадян, з яких безпосередньо керівником прокуратури — 143. У кожному конкретному випадку, в межах компетенції вживалися заходи з метою реального поновлення законних інтересів заявників.

Разом з тим, у 2017 році на особистому прийомі керівництвом місцевої прокуратури прийнято 85 усних звернень громадян, з яких керівником місцевої прокуратури - 51 та заступниками керівника місцевої прокуратури - 34.

Відповідно, керівництвом місцевої прокуратури під час особистого прийому на усні звернення, які не потребували проведення будь-яких перевірочних дій, або ж висвітлені питання не відносились до компетенції місцевої прокуратури, надано усне кваліфіковане роз’яснення вимог чинного законодавства та порядку звернення до уповноваженого органу.

Крім того, Черкаською місцевою прокуратурою протягом 12 місяців 2017 року задоволено 56 звернень громадян, з яких 53 – з питань досудового розслідування та 3 – з питань нагляду за додержанням кримінально-виконавчого законодавства.

Також Черкаською місцевою прокуратурою приділяється належна увага щодо удосконалення діяльності з питань забезпечення доступу до публічної інформації.

Протягом 2017 року до Черкаської місцевої прокуратури надійшло 14 запитів на отримання доступу до публічної інформації.

За результатами розгляду запитів надано 4 інформації, 8 роз’яснень та 2 запити скеровано іншим розпорядникам.

Інформаційні запити на отримання доступу до публічної інформації, які розглянуті місцевою прокуратурою стосувались питань досудового розслідування – 10, з питань представництва інтересів громадян та держави в суді – 1, з інших питань – 1.

Згідно ст. 23 Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення, дії чи бездіяльність Черкаської місцевої прокуратури, як розпорядника інформації, запитувачами до суду не оскаржувались.

Черкаською місцевою прокуратурою і надалі вживатимуться заходи щодо покращення ситуації з розгляду звернень та особистого прийому громадян, забезпечення кваліфікованого і своєчасного розгляду скарг і заяв, запитів на отримання доступу до публічної інформації, захисту  конституційних прав і свобод громадян та інтересів держави.

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору