У Черкасах по другому колу мусять ремонтувати полагоджені торік дороги

16 квітня 2015, 15:23
eXZWTyN_l_E

Фото "Черкаські ями"

Зроблені торік Черкаським асфальтобетонним заводом дороги знову потребують ремонту. Про це заявляє депутат Черкаської міськради Володимир Халай. Його звернення до прокуратури депутати міськради підтримали більшістю голосів, пишуть "Вечірні Черкаси".

Водночас незавершеними залишаються капітально відремонтовані кілька років тому щебенево-мастильним асфальтобетонним покриттям дороги. На ці потреби міська влада випустила муніципальні облігації на 60 млн грн, однак кишені біля зупинок громадського транспорту залишилися незробленими. Дощова вода, яка збирається в них, загрожує руйнуванням самому покриттю.

Депутат Черкаської міської ради Володимир Халай вимагає перевірити ПАТ "Черкаський асфальтобетонний завод" та асфальтобетонне покриття міських доріг, прокладене торік цим підприємством.

– У березні 2015 року було обстежено дороги, прокладені торік ПАТ "Черкаський асфальтобетонний завод", і виявлені дефекти на таких вулицях: Івана Франка, Пушкіна, Петровського, Смілянській, Крупської, Вернигори, Хоменка, Вербовецького, Одеській, Байди Вишневецького, Батицького, Остафія Дашкевича. Виконавець робіт давав гарантію на свої роботи на три роки. По всіх цих дорогах треба або частково, або повністю переробляти покриття. У мене питання – хто це робитиме і за які кошти? – звернувся до колег Володимир Халай.

Водночас міська влада через суд намагається примусити ТОВ "Аерошляхбуд" завершити розпочатий ще 2012 року капітальний ремонт дорожнього покриття на сімох магістральних вулицях міста. Зробивши основний масив роботи, вони не завершили з'їзди до зупинок громадського транспорту. Відтоді та до цього часу ця робота виконана так і не була.

Директор департаменту архітектури і містобудування Артур Савін розповів: підрядник відмовляється завершувати ремонтні роботи, оскільки вартість цих робіт за останні роки значно подорожчала. Міська влада через суд хоче змусити фірму закінчити роботу та заплатити штрафні санкції.

– Я вимушений вирішувати це питання через суд. Підрядник відмовляєтьс закінчувати роботи, бо їх вартість за ці роки суттєво зросла. Це не перший рік, коли ми намагаємося вирішити це питання. Зокрема, торік на виконання з'їздів до зупинок громадського транспорту було закладено 8,4 млн гривень, однак підрядник відмовлявся за ці гроші виконувати роботи, бо потреба була в 12,1 млн грн, – розповів Артур Савін.

Тетяна Мартинова, «Вечірні Черкаси», «Робити не переробити», №15 від 15 квітня 2015 року

Вгору