Що черкаські водії думають про обмеження швидкості руху в населених пунктах до 50 кілометрів

07 січня 2018, 15:17

Фото: Олександр Рибалка

Кабінет Міністрів України ухвалив рішення обмежити максимальну швидкість руху транспорту в населених пунктах до 50 км/год. Новий закон набув чинності 1 січня. Що з цього приводу думають черкаські водії та владці, дізнавалися кореспонденти vikka.ua.

На сайті Уряду таке рішення пояснюють тим, що це дозволить наблизити Україну до країн Євросоюзу, адже в більшості країн вже давно діє обмеження руху до 50км\год, а в особливих пунктах – 30 км\год. Також Міністерство внутрішніх справ ініціює збільшення штрафних санкцій для водіїв та фото- й відеофіксацію порушень Правил дорожнього руху.

Більшість опитаних черкаських водіїв таке рішення Кабміну не підтримують: майже у кожного є свої причини на це.

"Це не практично, адже буде велика кількість заторів та "тягнучок" у місті, які й так з’являються все частіше з кожним днем. Також це негативно вплине на мою роботу, що пов’язана з транспортуванням товарів. Адже той час, який я використовую на шлях між об'єктами, буде збільшуватися, а моя заробітна плата – зменшуватися", – розповідає водій Владислав Дубровін.

А от таксист Руслан Калмиков вважає, що зміна правил обмеження руху по місту ніяких результатів не принесе.

"Як поліція буде взагалі контролювати перевищення швидкості,якщо у них немає радарів для контролю швидкості? Не робитимуть вони цього, навіть при їх наявності. Поки що не можу сказати, наскільки це вплине на мою роботу таксиста, але іноді й так мушу перевищувати швидкість", – розповідає він.

Керівник автомобільного клубу "Черкаси" Андрій Яроменко говорить, що такі обмеження подіють лише на совісних водіїв, які раніше їздили 60 км/год, а тепер будуть дотримуватись відмітки в 50 км/год.

"Нічого поганого в цьому немає. Такий "скромний" режим діє в більшості європейських країн, – говорить він. – Але ніякого результату ми не побачимо: аварійність на дорогах не знизиться".

Автоексперт вважає, що такі законодавчі зміни – смішні, адже є багато інших невирішених проблем.

"Уявіть, що в людини є старий будинок з дірявим дахом і поганими вікнами. І тут вона побачила у сусіда красивий будинок із цілим дахом та гарними вікнами. Ця людина зробить найпростіше – відремонтує вікна. Але ж це не вихід, якщо тече дах і стіни з дірками, – пояснює Яроменко. – Маємо аналогічну ситуацію: в нас продаються права, дуже погано контролюється виконання ПДР, поліція продовжує брати хабарі, а нас тим часом відволікають обмеженням швидкості".

Водій вантажівки Віталій Кулеша, за кермом уже близько вісімнадцяти років. Чоловік впевнений, що така зміна правил не вплине на порушення, але буде привід наповнити бюджет штрафами.

"Я не бачу сенсу в цьому взагалі, бо ж людям краще від цього не стане. Швидкість обмежать, але тільки документально. Всі як їздили 70-80, так і надалі лишатиметься. Також це вплине на мою роботу, бо іноді потрібно дібратися до пункту призначення трішки швидше", – висловлюється Віталій.

А от народний депутат від Черкащини Олег Петренко говорить, що такі зміни – на краще.

"Органам місцевого самоврядування разом зі структурами Національної поліції буде надаватися можливість самим встановлювати обмеження на тих ділянках, де можна їхати спокійно і 80 км/год в межах міста, – пояснює нардеп. – Я сам маю 26 років водійського стажу і обмеження швидкості вважаю абсолютно правильним. Лише напередодні став свідком того, як на пішохідному переході автомобіль збив дівчину".

 

Вгору