На Черкащині “найдовший міст у світі” потребує ремонту

10 травня 2017, 18:50

 

Мандруючи з гастролями по світу, Штепсель і Тарапунька часто розігрували сценку:

− Ти знаєш, − запитував Тарапунька у Штепселя, − який найдовший міст у світі?

− Бруклінський? Тауерський? Через Гудзон? − відповідав той.

− Ні, − казав Тарапунька, − найдовший міст у Катеринополі. Он уже скільки років його будують і ніяк не збудують.

Так сталося, що в Україні всі мости будувались роками, а то й десятиліттями, тому їх назва у коміків часто змінювалась, залежно від того, де вони виступали, пише "Вісті Черкащини".

Зокрема, в Кропивницькому вважають, що "найдовший міст у світі" за версією Штепселя і Тарапуньки − через Інгул, а катеринопільчани-старожили запевняють, що − саме у Катеринополі.

І от настав критичний момент – міст, споруджений на початку 70-х, потребує ремонту і значних капіталовкладень.

Беручи до уваги висновки Черкаського відділу комплексного проектування, викладені в "Технічному звіті обстеження мосту" (2014), та розглянувши колективні звернення жителів вулиць Вільного козацтва, Сергія Єфремова, Дружби, виконком Катеринопільської селищної ради вирішив зобов’язати місцеве комунальне підприємство посилити контроль за станом експлуатації мосту та забезпечити його експлуатаційне утримання і поточний ремонт, а також – рекомендувати голові селища замовити у відповідній експертній організації висновок щодо потреби у будівництві нового мосту через Гнилий Тікич за наявності діючого.

− Звичайно для нас було б простіше відремонтувати старий, − каже селищний голова Іван Гегедош. − Навіть для цього потрібно знайти величезні кошти. За нашими підрахунками тільки на косметичний ремонт піде близько 400 тисяч, а про капітальний і говорити годі.

Спорудження нового мосту – це врази більші капіталовкладення. До того ж, на місті, де його хочуть зводити, доведеться знести кілька будинків. А це означає, що нам потрібно підшукати і придбати рівноцінне житло для мешканців.

− Ми ввели вагове обмеження для переїзду – 8 тонн, його внесено в базу даних ДАІ і буде відображено у сучасних навігаційних системах. Транзитні вантажівки, сподіваюсь, цим мостом більше не їздитимуть. На жаль, повністю заборонити рух великовагових автомобілів ми не можемо, бо це паралізує роботу майже всіх місцевих підприємців.

Тим часом, представник ГО "Народна варта Черкащини" Микола Замковенко вважає, що катеринопільський міст перебуває у нормальному стані.

− Я будівельник за фахом. Нещодавно спускався під міст, оглядав його плити, опори. Немає особливих підстав для хвилювань. Запевняю, по цьому мосту без вагань можна пропустити колону танків. Якщо хто сумнівається – я згоден у цей момент стояти під мостом і пити шампанське, - каже Микола Замковенко.

Вгору