На днях "ЧСУ-525" - фірма, яка утримує черкаські дороги - випробувала нову технологію (мобільний сканер стану дорожнього покриття Lufft) та проаналізувала стан дороги після снігопаду.
Про це на своїй сторінці у Фейсбук повідомив генеральний директор фірми Андрій Бортник.
"День вибрали непростий, 3 лютого. Снігопад вночі, що перейшов у зливу при температурі повітря -0,5 та дороги -2. Снігопад закінчився о 3 годині ночі. Тестування проводилось о 10.00 ранку, через 7 годин після снігопаду. Нормативний термін очищення доріг - 3 година ночі 4 січня, тобто до кінця терміну очищення у нас ще був резерв 17 годин. Датчик мобільного сканеру встановлюється на автомобіль, а шість спеціальних сенсорів одночасно сканують стан дорожного покриття зі швидкістю 100 вимірів у секунду. При цьому визначається стан дороги, товщина водяної плівки, температура дорожного покриття та найголовніше - коефіцієнт зчеплення з дорогою. Як бачимо з нормативів, для сухої дороги літом він повинен бути в межах 0,7 - 0,8. На 4 фото результат виміру - коефіцієнт зчеплення - 0,76.
Як бачимо, завдяки нашій технології утримання доріг, навіть вологе покриття дороги із залишками реагенту зберігає чудовий коофіціент зчеплення, що відповідає стану дороги в літній період.
Для чистоти експерименту ми вирушили на необроблену ділянку дороги, якої немає в регламенті на прибирання: дорога до зоопарку. Результат: покриття сніг+лід, відсоток льоду - 66%, коефіцієнт зчеплення - 0,12. Як видно, на деяких ділянках дороги концентрація реагенту мінімальна (застиваюча волога), але коефіцієнт зчеплення - 0,76.
Були й гірші ділянки, наприклад перемички- там зчеплення 0,63 - що відповідає мокрій поверхні після дощу. При цьому на дорозі ще 21% льоду, який соляний розчин зробив менш шероховатим, чим в природному стані. Але й тут треба брати до уваги, що час на виправлення недоліків в нас ще є, - повідомив генеральний директор "ЧСУ-525".
За його словами, проведене дослідження абсолютно підтверджує ефективність технології, яку вони застосовують.
"Зараз випробування тривають, і ми вивчаємо можливість, по-перше, передавати отриману інформацію про стан дороги після обробки безпосередньо в департамент ЖКГ. У більш віддаленій перспективі - оснастити такими сканерами солерозкидачі, які зможуть здійснювати обробку тільки ділянок, де це дійсно потрібно. У цьому випадку технологія утримання доріг стане ще більш економічною та екологічною", - зазначив Андрій Бортник.
Він наголосив, що єдине, що стримує розвиток цього напрямку - вартість комплексу. Вона є досить значною, навіть по европейським міркам.
Хочешь быстро, продуктивно и эффективно довести свою рекламу до потребителя? Современный сервис email маркетинга к вашим услугам! Что такое массовая рассылка - узнай больше! Мы сделаем вашу рекламу рентабельной!
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram