Кількість звернень до кол-центру ПАТ “Черкасиобленерго” зросла майже утричі

23 січня 2018, 18:39

З початком стихії оператори підрозділу прийняли більше семи тисяч звернень від споживачів. Це рекордна кількість за останні кілька років, адже упродовж аналогічного періоду торік їх було менше трьох тисяч. Це пов’язано передусім із негодою.

Оператори кол-центру всі ці дні працювали в посиленому режимі.

- На роботу вийшов майже увесь колектив, - говорить начальник кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго» Наталія Негода. - Цілодобово вони були на зв’язку з диспетчерами області та намагалися оперативно надавати необхідну інформацію. Найчастіше черкащани скаржилися на відсутність електропостачання та обірвані мережі.

Через негоду побільшало роботи і в інформаційно-консультаційному центрі компанії. Лише за останню добу працівники отримали більше 50-ти звернень та скарг щодо відсутності електропостачання.

Наразі аварійні роботи на електромережах виконують триста працівників ПАТ «Черкасиобленерго».

За повідомленням прес-служби ПАТ "Черкасиобленерго".

Вгору