Фахівці Управління Держпраці у Черкаській області розглянули 1139 звернень громадян

01 грудня 2017, 06:41

За 10 місяців 2017 року до Управління Держпраці у Черкаській області надійшло 1323 звернення громадян, з них 21 звернення – колективне.

Із зазначеної кількості звернень:

- 402 письмових звернення від громадян, що становить 30,4 % від загальної кількості отриманих звернень;

- 38,8 % від загальної кількості – від Державної установи «Урядовий контактний центр»;

- 284 звернення отримано через органи влади;

- 9,4 % від загальної кількості отриманих звернень від інших органів, установ та організацій.

Найбільш актуальною групою питань, порушених у зверненнях, є питання недотримання суб’єктами господарювання вимог законодавства про працю, зокрема, питання оплати праці, виплати мінімальної заробітної плати, неоформлених трудових відносин. Відсоток таких звернень від загальної кількості отриманих звернень становить 97,5 % (1290 звернень громадян).

Протягом 10 місяців 2017 року фахівці Управління Держпраці у Черкаській області надали роз’яснення та обґрунтовані відповіді на 1139 звернень громадян. Не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» 141 звернення. Надіслано за належністю (відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян») 30 звернень.

До Управління надійшло 12 інформаційних запитів, на які громадянам надана відповідна інформація в порядку, визначеному Законом України «Про доступ до публічної інформації».

За повідомленням Управління Держпраці в Черкаській області.

Вгору