Додаток з віртуальною реальністю та навігація в будівлях, – яку фасадну рекламу хочуть черкащани

23 вересня 2018, 09:38

Фото: "Про все"

Дизайнери, архітектори, рекламники й бізнесмени напрацьовували вимоги до фасадної реклами в Черкасах. Обговорення відбулося в межах проекту "Черкаські вивіски: перезавантаження" 22 вересня.

Під час зустрічі черкащани аналізували рекламу на історичних будівлях, перших поверхах будинків, торгових та бізнес-центрах. Учасники з'ясовували, які переваги та недоліки фасадної реклами в Черкасах, а також вигадували різноманітні способи, як її покращити.

Серед найоригінальніших звучали пропозиції облаштувати будівлі QR кодами. Коли людина їх сканує, то бачить не лише рекламу товарів і послуг, які можна знайти в цьому приміщенні, а й доповнену віртуальну реальність із різними анімаціями. Також мобільні додатки можна використовувати і для штрафування недобросовісних рекламодавців. Тобто в додаток можна виставляти світлини з порушеннями розміщення реклами, а муніципальна служба повинна реагувати на ці звернення.

- Хочеться сформувати особливий стиль міста, а не оцей "базар", що зараз бачимо. Брендбук - це дуже добре, але поряд ще повинна працювати муніципальна служба, яка б карала недобросовісних рекламодавців. Я категорично проти різнопланової, барвистої реклами, яка псує зовнішній вигляд міста. Коли до нас приїжджають туристи, то їм складно зрузуміти це базар, чи, приміром, центр, - говорить керівник одного з рекламнихо агенств у Черкасах Наталія Орлова.

Фото: "Про все"

Серед основних недоліків - захаращеність рекламою фасадів, неуніфікованість вивісок і їх несмак. Також учасники зустрічі розкритикували рекламу на вікнах.

- Всі результати ми профільтруємо і додамо в технічне завдання для експертів, вони ж у свою чергу допрацюють проект та передадуть його підрядникам. На виході вже матимемо збірник із правилами, які публічно презентуємо і сподіваємося на затвердження міською владою.

Загалом ці правила могли розробити самі експерти, але ми хотіли дати можливість людям висловити свої ідеї, - розповіла співорганізаторка зустрічі, менеджерка урбаністичних проектів ГО "Промолодь", архітекторка Анастасія Івченко.

Зазначимо, що пілотний брендбук напрацють уже до кінця року.

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору