Замовлення таксі: додаток проти оператора

11 вересня 2017, 10:52

Все ще замовляєте таксі через оператора? Розповідаємо, чому в боротьбі технологій та живого спілкування перші перемагають.

Кожний день в світі з’являються сотні нових мобільних додатків. Вони розважають нас, допомагають в роботі, виявляються корисними в повсякденних ситуаціях. Багато додатків без збитків заміняють спілкування з живою людиною,  а іноді виявляються навіть краще. Наприклад, при замовленні таксі. Ось п’ять причин, чому викликати автомобіль у додатку простіше, ніж через оператора.

  1. Створювати замовлення через додаток швидше

Користувачу додатку не потрібно чекати, коли оператор відповість, та диктувати адресу поїздки. Достатньо здійснити декілька дотиків: ввести адресу та відправити замовлення. Зазвичай мобільні додатки автоматично визначають місцезнаходження користувача, пропонують підказки при вводі адрес та можливість вибрати потрібний будинок прямо на мапі. Це дозволяє не помилитися з адресою. Можна повторювати поїздки з історії замовлень, додавати часті маршрути в шаблони. Досвідчені користувачі створюють замовлення за за декілька секунд.

  1. Можна розраховувати вартість поїздки скільки завгодно разів

Є додатки, які автоматично розраховують ціну поїздки за вказаним маршрутом та повідомляють її клієнту ще до створення замовлення. Так користувач може одразу зрозуміти, скільки грошей потрібно взяти на таксі, та легко планувати бюджет на транспортні послуги. У більшості додатків можна додавати декілька адрес маршруту, змінювати їх порядок, створювати попередні замовлення та вибирати потрібний тариф. При будь-якiй зміни ціна поїздки буде відома одразу. Практичні клієнти можуть експериментувати з параметрами замовлення та заощаджувати на таксі. Здійснювати всі ці дії при замовленні таксі за телефоном складно. Навіть найтерплячий та ввічливий оператор рано чи пізно попросить клієнта визначитися із замовленням.

  1. Легко знайти автомобіль, що прибув

При замовленні таксі за телефоном буває складно знайти, куди під’їхав автомобіль. Причини різні: забули номер машини, вийшли занадто рано, водій не зміг під’їхати до потрібного місця. Користувачі додатків рідко потрапляють в такі ситуації. В додатках таксі звичайно відображаються марка, номер та колір призначеного автомобіля. Користувачу не потрібно запам’ятовувати цю інформацію. У найбільш сучасних сервісах можна онлайн дивитися час до подачі автомобіля та місцезнаходження водія на мапi. Це дозволяє вийти до таксі вчасно та без зусиль його знайти.

  1. Можна наочно показати, де їдеш

Усно людині важко пояснити, де він знаходиться. Доводиться згадувати орієнтири, які будуть зрозумілі співбесіднику. У деяких мобільних додатках для замовлення таксі є унікальна функція – можливість ділитися треком поїздки. Одержувач треку бачить  мапу з маршрутом поїздки та місцезнаходження авто в режимі онлайн. Так користувач додатку може наочно показати, через скільки приїде на місце. Батькам буде зручно дивитися на карті, де їде дитина. Друзі можуть запрошувати один одного приєднатися до поїздки та заощаджувати на таксі. При замовленні таксі через оператора всі ці можливості недоступні.

  1. Користувачі додатку можуть безкоштовно їздити на таксі

Найприємніше в мобільних додатках – промокоди, які компанії дарують користувачам. Вводячи в додатку промокод, клієнт отримує знижку на послуги. У деяких фірм таксі є програми лояльності, які дозволяють клієнтам накопичувати бонуси та оплачувати ними до 100% вартості поїздок. Наприклад, учасники преміальної програми сервісу «Максім» отримують преміальні гривнi за кожного друга, якому відправлять запрошення користуватися мобільним додатком. Якщо друзів багато, можна безкоштовно їздити на таксі.

У різних фірм таксі різний функціонал мобільних додатків. Усі перелічені функції є в «Максім: замовлення таксі». Це додаток сервісу «Максім» для iOS, Android та Windows Phone.

У сервісі можна зробити замовлення через оператора за callback-номером 39-99. Пропонуємо порівняти два способи замовлення та самим впевнитися в зручності мобільного сервісу.

Вгору